نسخه چاپی

وكيل علي دايي تشريح كرد

جزئیات اولین جلسه شكایت دایی از رویانیان

عسگری گفت: طبق ابلاغی كه صورت گرفته قرار است فردا جلسه دوم تشكیل شود. البته كمیته انضباطی مثل مراجع دیگر قضایی نیست و تا حدودی ملایم رفتار می كند.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران، چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دایی و رویانیان از یکدیگر شکایت کرده اند. البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که شکایت طرفین مربوط به چند ماه پیش است و تازگی ندارد. عسگری پیش بین وکیل علی دایی این موضوع را تایید می کند و درخصوص روند شکایت توضیح بیشتری می دهد: یکی، دو ماه پیش بود که آقایان رویانیان مصاحبه ای انجام داد و گفت که قلب دایی برای خودش و پول می تپد. مدیرعامل پرسپولیس در آن مصاحبه به دایی توهین کرد و برای همین از او شکایت کردیم.
وکیل تام الاختیار علی دایی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران افزود: ما صلاح را در این دیدیم که موضوع در خانواده فوتبال حل شود و برای همین به کمیته انضباطی شکایت کردیم. حدود دو هفته پیش اولین جلسه رسیدگی به شکایت برگزار شد. البته به صورت مستقل شکایتی هم بابت عدم پرداخت مطالبات دایی در زمان سرمربی پرسپولیس تنظیم و ارائه شده بود.
عسگری پیش بین درخصوص آنچه در جلسه اول گذشت، گفت: در این جلسه شکری به عنوان نماینده باشگاه حضور پیدا کرد و در خصوص شکایت برای دریافت مطالبات، گفت که اطلاعات لازم را در این باره ندارد و نیاز دارد تا اطلاعاتش را جمع آوری کند. درخصوص شکایت از رویانیان به دلیل توهین هم چون خود ایشان حضور پیدا نکرد، جلسه رسیدگی تجدید شد.
وی تاکید کرد: طبق ابلاغی که صورت گرفته قرار است فردا جلسه دوم تشکیل شود. البته کمیته انضباطی مثل مراجع دیگر قضایی نیست و تا حدودی ملایم رفتار می کند. مثلا اینطور نیست که در غیاب رویانیان رایی صادر کند. بحث علی دایی هم این بوده که در این مدت مجبور شده در مقابل افراد و اظهاراتشان از خودش دفاع کند. حرف دایی این است که رویانیان با اظهاراتش قصد تشویش اذهان عمومی را داشته و اینکه کاری کند که تماشاگران علیه او موضع بگیرند.
عسگری پیش بین اظهارداشت: علی دایی برای دفاع از حیثیت خودش مجبور به شکایت شد. به عنوان مثال رویانیان در مصاحبه اش گفت در حالی که پرسپولیس باخته و هواداران غمزده هستند، دایی پایکوبی کرده است. استفاده از واژه پایکوبی فرهنگ خاص خودش را دارد. رویانیان گفت که دایی هرچه دارد از پرسپولیس دارد. در واقع همه ما هرچه داریم از خدا داریم و حتی دایی در زمانی که استیلی به عنوان سرمربی انتخاب شد، تاکید کرد حتی حاضر است چند صدمیلیون قراردادش را به باشگاه ببخشد. بنابراین دایی به پرسپولیس و هوادارانش تعلق خاطر دارد.
وکیل دایی در پایان افزود: کسی نمی تواند دایی را از سیستم پرسپولیس جدا کند. دایی هم مجبور شد برای دفاع از خودش و شفاف سازی و بیان واقعیت ها شکایت کند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...