نسخه چاپی

دفتر رئیس جمهور بیانیه صادر كرد

دفتر رییس‌جمهور در بیانیه ای تاكید كرد: ملت بزرگ ایران با وجود دسیسه‌های مختلف از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استكبارستیزی مقابل تمامی قدرت‌های جهانی، اهداف انقلابی خود را عملی نموده و امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشیده است.

به گزارش نما، متن پیام دفتر رئیس جمهور که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شده، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ایام متبرک دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی تهنیت باد.

بی شک ایام‌ا... دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین افکند و با نسیم روحبخش بهار انقلاب اسلامی، مشام تمام وفاداران راستین ‌آزادی و عدالت را معطر نمود.

دهه فجر جوشش انگیزه‌ها و اراده‌ها در نیل به بلندای کرامت انسانی و عزمی راسخ برای بازگشت به ارزش‌ها و زیبایی‌هایی است که خاستگاه اصلی آن فطرت پاک انسانی است. این حرکت بی‌بدیل نه تنها سرآغاز دوره و حیات جدیدی برای ملت ایران بلکه برای تمامی آزادی خواهانی است که رو به سوی افق‌های بلند و متعالی دارند و می خواهند زمینه ساز تحقق وعده انبیاء الهی باشند.

اینک در دهه چهارم انقلاب، ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال در عرصه‌های مختلف علم و دانش رو به سوی آینده‌ای روشن دارد و با وجود دسیسه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمنان، همچنان با عزت و استقلال هر چه بیشتر و با همان روحیه استکبارستیزی خود مقابل تمامی قدرت‌های جهانی، اهداف انقلابی خود را عملی نموده و امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشیده است که به فضل خدا آثار آن در اقصی نقاط جهان متجلی شده است.

با تبریک و تهنیت مجدد دهه مبارک فجر بر امت خداجوی ایران، امیدوارم این ایام فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان سرفراز باشد. یقینا مردم هوشیار و انقلابی ایران اسلامی، امسال نیز همچون سالهای گذشته با شکوه هر چه بیشتر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر وفاداری به آرمانها و اهداف متعالی انقلاب پافشاری نموده و با نشاط بیشتر در صحنه حضور خواهند داشت.

از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی و عزت روزافزون این ملت غرورآفرین را تحت توجهات خاصّه ولی‌ا... اعظم امام زمان(عج) مسئلت می‌نمایم.


۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...