نسخه چاپی

نجات جان دو وزیر در بیمارستان دماوند

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به عملكرد بیمارستان «سوم شعبان» دماوند گفت: در ماه‏ها و هفته‏ های گذشته، دو وزیر جان خود را بعد از عنایت خداوند متعال از همین بیمارستان پس گرفته‏ اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسن ابوالقاسمی امشب در آیین گشایش پروژه‏های خدماتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز دانشگاه شهید بهشتی، بزرگ‏ترین دانشگاه پزشکی کشور از نظر جمعیت زیرپوشش است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، این مرکز علمی، جمعیتی نزدیک به 10 میلیون نفر را زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی خود قرار داده است.

ابوالقاسمی اضافه کرد: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تأمین و تضمین سلامت همه‏ جانبه جامعه مردم بوده و در این مسیر، امکانات و اعتبارات دولتی را به خوبی به کار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: از جمله مصادیق دست‏یابی به چنین توفیقاتی را می‏توان در شهرستان دماوند مشاهده کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان «سوم شعبان» شهرستان دماوند که با یاری خیران از تجهیزات بهتری برخوردار شده، داری نزدیک به 35 نیروی انسانی مقیم در این خطه است.

ابوالقاسمی بیان کرد: در ماه‏ها و هفته‏ های گذشته، دو وزیر جان خود را بعد از عنایت خداوند متعال از همین بیمارستان پس گرفته ‏اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: وزیر کنونی راه و شهرسازی و یکی از وزرای اسبق کشور به واسطه خدمات پزشکی بیمارستان سوم شعبان دماوند نجات یافتند.

وی ادامه داد: وجود و عرضه چنین خدماتی ناشی از روح همکاری بین مسئولان و خیران است و بدون تردید دولت به تنهایی قادر به ایجاد امکاناتی در این سطح نبود.

ابوالقاسمی ابراز کرد: طبیعی است که حضور مردم در میدان عمل و تقبّل بخشی از هزینه‏ های بهداشتی و درمانی، موجبات راه‏اندازی بیمارستانی آبرومند را در دماوند فراهم ساخته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان افزود: البته در این بین نباید از مدیریت مدیران زبده غافل شد؛ اگر خیری برای هزینه‏کرد در مجموعه و منطقه‏ای اقدام می‏کند، باید تمهیدات ابتدایی این پروسه را در مدیریت‏های مناسب مسئولان امر جست‏و‏جو کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...