نسخه چاپی

روسیه حمله تروریستی در عراق را محكوم كرد

عکس خبري -روسيه حمله تروريستي در عراق را محکوم کرد

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی در كركوك عراق را محكوم نموده و بر افزایش تلاش‌ها برای حل و فصل اختلافات قومی و مذهبی در این كشور زخم خورده تاكید كرد.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور با قاطعیت حمله تروریستی روز دوشنبه در عراق را محکوم می‌کند.

مقامات دیپلماتیک روسی همچنین با خانواده‌های قربانیان این حادثه دلخراش ابراز همدردی کرده و بهبود حال آسیب دیدگان این اقدام تروریستی را آرزو کردند.

در بیانیه منتشره از سوی وزارت خارجه روسیه تاکید شده است: در شرایطی که حملات تروریست‌ها به این کشور آسیب دیده توقفی ندارد، این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد که تلاش‌ها برای حل و فصل مشکلات باقی مانده و اختلاف نظرات موجود در بین گروه‌های مختلف قومی و مذهبی در عراق افزایش پیدا کند.

در این سند همچنین یادآوری شده است: مقامات مسکو معتقدند که ادامه اختلافات و درگیری‌ها در عراق، مانند سایر کشورهای منطقه خاورمیانه، بویژه درگیری‌های بین قومی، عواقب فاجعه آمیزی برای مردم این منطقه در پی داشته و تنها باعث گسترش هرچه بیشتر خشونت و خونریزی‌ها خواهد شد.

در یک حمله تروریستی به ستاد فرماندهی نیروهای پلیس عراق در شهر کرکوک بیش از 30 نفر کشته و 70 نفر دیگر زخمی شدند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...