نسخه چاپی

رئوفيان اعلام كرد:

رضایی گزینه قطعی جبهه ایستادگی در انتخابات

عکس خبري -  رضايي گزينه قطعي جبهه ايستادگي در انتخابات

مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی با بیان اینكه در جلسه امروز تصمیم گرفته شد كه گزینه اول ما برای انتخابات محسن رضایی باشد، گفت: همچنین 26 بهمن‌ اولین گردهمایی انتخاباتی جبهه در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش نما به نقل از فارس، ابوالقاسم رئوفیان مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی درباره جزئیات جلسه صبح امروز این جلسه، اظهار داشت: در این جلسه مسائل روز و حوادث هفته جاری از جمله حضور رئیس جمهور در مجلس برای دفاع از وزیر کار و نیز برخورد احمدی‌نژاد و واکنش مجلس و نمایندگان مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئوفیان با اشاره به ابراز تاسف شورای عالی جبهه به دلیل رفتارهای به‌دور از اخلاق روز یکشنبه مجلس تصریح کرد: ما این حرکت را که موجب شادی دشمن و تکدر خاطر ملت شد، محکوم می‌کنیم.

* اتفاقات روز یکشنبه از فتنه 88 خطرسازتر است

مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی با بیان اینکه عکس‌العمل رئیس مجلس متاثر از عقلانیت او بود، ادامه داد: در پیش گرفتن چنین روشی می‌تواند از فتنه 88 نیز خطرسازتر باشد و موجب بهره‌برداری دشمن شود.

وی جبران این اتفاق را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: مجلس و دولت باید طبق توصیه‌های رهبری از دامن زدن به اختلافات بپرهیزند، لذا امیدواریم با تدبیر رهبری و مسئولان توطئه‌های دشمن خنثی شده و در سال 92 انتخاباتی آرام و خوب داشته باشیم.

رئوفیان با اشاره به بخش دیگری از مصوبات امروز جبهه، خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره کاندیداهای مختلف صحبت شد و تصمیم گرفتیم با ارسال دعوتنامه برای نامزدهایی که حضورشان در انتخابات قطعی است، از گفتمان و برنامه آنها سئوال کنیم و با توجه به جدول شاخص‌ها به اولویت برسیم.

* محسن رضایی قطعاً گزینه اول جبهه ایستادگی در انتخابات شد

مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی با اشاره به نشست قبلی این جبهه با محسن رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور رضایی در انتخابات قطعی است و با توجه به برنامه و گفتمان وی در این جلسه تصمیم گرفته شد که گزینه اول ما برای انتخابات محسن رضایی باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب گزینه اول به معنی پایان رسالت جبهه ایستادگی نیست، تصریح کرد: ما برای گزینه‌های دوم و سوم نیز برنامه داریم لذا در این جلسه تصمیم گرفته شد با ولایتی، قالیباف، متکی و پورمحمدی دیدار شود چرا که حضور ولایتی و قالیباف از نظر ما در انتخابات قطعی است.

رئوفیان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه‌گانه مبنی بر اینکه ممکن است گزینه این ائتلاف فردی خارج از این مجموعه باشد، گفت: ما از کسانی که ستادهایشان فعال شده، دعوت کردیم و برای آنها نامه نوشتیم و هر کس که زودتر به ما پاسخ دهد با وی دیدار خواهیم کرد.

مسئول ستاد انتخابات جبهه ایستادگی بیان داشت: دلیل در نظر گرفتن 3 گزینه به دلیل انصراف احتمالی برخی افراد و کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم است.

* دیدار با جبهه پیروان پس از دهه فجر

وی همچنین از دیدار با جبهه پیروان پس از دهه فجر خبر داد و یادآور شد: در این جلسه درباره انتخابات شوراها نیز بحث صورت گرفت و قرار شد که در کلانشهرها فراخوان دهیم و کسانی که آمادگی حضور در انتخابات را دارند برای ما رزومه بفرستند و البته دفاتر استانی ما هم در این زمینه فعال است.

* گردهمایی انتخاباتی جبهه ایستادگی 26 بهمن برگزار می‌شود

رئوفیان خاطرنشان کرد: همچنین قرار شد روز پنجشنبه 26 بهمن‌ ماه اولین گردهمایی انتخاباتی درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور دبیران دفاتر استانی در تهران برگزار شود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...