نسخه چاپی

برنامه بعدی تروریست‌ها در سوریه چیست؟

وی همچنان به تجزیه و تحلیل اوضاع فعلی منطقه و سوریه پرداخت و هدف از بحران سازی های داخل سوریه را تلاش آمریكا، عربستان، قطر، تركیه و اسرائیل برای حذف مقاومت از منطقه و قطع محور تهران ـ دمشق ـ بیروت توصیف كرد.

رئیس کل سازمان امنیت سوریه ضمن ارائه تحلیلی، بحران سوریه را قابل کنترل توصیف کرد، اما در عین حال بر وجود خطر برای نظام این کشور تاکید کرد.

به گزارش مهر، دیدار با رئیس کل سازمان امنیت سوریه بخش دیگری از برنامه کاری هیئت رسانه ای جمهوری اسلامی اعزامی به دمشق بود.

سوریه دارای 16 سازمان امنیت در حوزه های تخصصی مختلف است که عمدتا در منطقه کفر سوسه دمشق متمرکز هستند و به صورت خوشه ای زیر نظر رئیس کل سازمان امنیت سیاسی سوریه عمل می کنند.

این 16 سازمان مستقیما زیر نظر رئیس جمهوری فعالیت دارند و روسای بخشهای مختلف، گزارش خود را مستقیما به رئیس جمهوری ارائه می دهند.

مینی بوس حامل هیئت ایرانی با عبور از موانع متعدد وارد ساختمان سازمان امنیت مرکزی شد و با راهنمایی یک مامور که تنها با اشاره دست و بدون اینکه صحبت کند، هیئت ایرانی را به یک تالار نه چندان بزرگ هدایت کرد.

رئیس دفتر رئیس سازمان امنیت، پروتکلهای لازم را به هیئت ایرانی گوشزد کرد و گفت ذکر نام رئیس سازمان امنیت، ضبط سخنان وی وهر گونه عکسبرداری مطلقا ممنوع است و تنها یک نفر می تواند یک سوال مطرح کند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...