نسخه چاپی

نشست منافقین با سه كشور غربی و اسرائیل

یك رادیو اروپایی از برگزاری یك نشست ضد ایرانی منافقین در پاریس و طرح آنها برای تشكیل گروه‌های مسلح در شهرهای مختلف ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری برای ایجاد اغتشاشات در ایران خبر داد.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که قرار است ۲۵ ژوئن آینده، برگزار شود، سرکرده‌های گروهک تروریستی منافقین در پاریس، کنفرانس بزرگی را با حضور مقامات مسئول و شخصیت‌های سیاسی اروپایی و آمریکایی با هدف تبیین برنامه‌های ده‌بندی «مریم رجوی» سرکرده خارج نشین منافقین برای آنچه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خوانده شد، برگزار کردند.

خبرنگار رادیو «اوستن» در این‌باره گفت: خطرناک‌تر از برگزاری این کنفرانس که در دوم ماه جاری میلادی برگزار شد، دعوت صورت گرفته در آن برای تشکیل گروه‌های مسلح در شهرهای ایران برای آغاز اقدام مسلحانه برای براندازی نظام اسلامی حاکم بر این کشور است.

وی اعلام کرد: هرچند که این دعوت نگرانی نظام ایران را برنمی‌انگیزد زیرا این گروهک، دارای پایگاه و جایگاه مردمی و محبوبیتی نیست و از سرویس امنیتی خاصی نیز، برخوردار نیست اما طرح این دعوت در پایتختی اروپایی، آن هم پاریس، با حضور شخصیت‌های سیاسی، دیپلماتیک و پارلمانی اروپا از سوی سازمان موسوم به «مجاهدین خلق» که آمریکا اخیرا نام آن را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده، سوال‌های زیادی را به وجود می‌آورد. سوالاتی درباره اینکه سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی فرانسه و غربی‌ها در اجرای چنین طرحی برای براندازی تهران، به چه میزان مشارکت خواهند داشت.

از سوی دیگر، مقامات مسئول سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه، آمریکا و انگلیس در این کنفرانس منافقین که با شعار «سال ۲۰۱۳، سال تغییر در ایران است» برگزار شد، حضور داشتند و علاوه بر آنها «یوسی گال» سفیر اسرائیل در پاریس نیز حضور داشت که این امر خود بیانگر عمق روابط منافقین و رژیم صهیونیستی است. به ویژه که گزارش‌های زیادی درباره همکاری و هماهنگی میان منافقین و موساد منتشر شده و گفته می‌شود که موساد از همین کانال از برنامه‌های هسته‌ای ایران اطلاع می‌یابد یا در آن خرابکاری می‌کند.

براساس این گزارش، در این کنفرانس «جان سانو» رئیس بخش سری دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا نیز حضور داشت. این امر بیانگر همکاری و ارتباط منافقین با خطرناک ترین دستگاه اطلاعاتی جهان است که از سال ۱۹۷۹ به طور مشخص بر روی براندازی رژیم ایران برنامه‌ریزی می‌کند.

همچنین سرهنگ «وسلی مارتین» فرمانده سابق مبارزه با تروریسم نیروهای ائتلافی در عراق و فرمانده نیروهای امنیتی آمریکا در اشرف نیز در این نشست حضور داشت. او در واقع افسر ارتباطی اشغالگران آمریکایی و منافقین در کمپ اشرف بود.

علاوه بر این افراد، «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۱۲ یکی از دوستان اسرائیل و دشمنان ملت فلسطین نیز در در این کنفرانس حضور داشت که این حضور نیز بیانگر ارتباط نزدیک جمهوری‌خواهان و لابی صهیونیستی با منافقین بود.

وی در این کنفرانس گفت: بهار ایرانی از سال ۲۰۰۹، آغاز شده است و در مسیر تکاملی قرار گرفته است. ما باید از جوانان و ملت ایران حمایت کنیم تا به رویای خود در دستیابی به آزادی و تحقق دموکراسی و داشتن کشوری بدون سلاح‌های کشتار جمعی و تاسیسات هسته‌ای که ملت ایران و جهان و را نگران کرده، برسند.

بنا بر این گزارش، «هاوارد دین» رئیس حزب دموکراتیک آمریکا از سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، «بیل ریچاردسون» سفیر آمریکا در سازمان ملل و فرماندار ایالت نیومکزیکو از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱، «دومنیک لوفور» عضو انجمن ملی فرانسه، «فلیپ کراولی» معاون وزیر خارجه آمریکا، از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱، «طاهر بومدرا» مسئول ارشد در سازمان ملل درباره پرونده اشرف، یک هیئت پارلمانی از اسپانیا، دو هیئت از استونی و جمهوری چک، منشی دوم سفارت عربستان و یک دیپلمات ارشد قطری نیز در این کنفرانس حضور داشتند.
منبع: فارس

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...