نسخه چاپی

انتشار مشكوك فیلم «لاریجانی-مرتضوی» در یوتیوب +عكس

سوال اینجاست فیلمی كه تنها در دستان احمدی‌نژاد و مرتضوی بوده است چگونه و به دست چه كسانی در سایت‌های آمریكایی و فیلتر شده منتشر می‌شود؟

به گزارش نما سایت افکارنیوز نوشت: روز یکشنبه در جریان استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، ادعا شده بود که فاضل لاریجانی، برادر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، با مرتضوی دیدار و در جریان این دیدار از مرتضوی تقاضای رانت کرده است.
در حالی که احمدی نژاد، در مجلس تنها 25 دقیقه از این نوار را با صدای نامفهوم پخش کرد که در اقدامی کاملا مشکوک، فیلم کامل این دیدار بر روی سایت یوتیوب منتشر شده است.


0000.jpg


فیلم کامل ادعا شده، در چند قسمت بر یوتیوب که یک سایت آمریکایی می‌باشد و در حال حاضر جزو سایت‌های فیلتر شده می‌باشد؛ قرار گرفته است و در کل 38 دقیقه زمان دارد.

این در حالیست که فاضل لاریجانی، هرگونه ادعای احمدی نژاد مبنی بر رانت خواری را تکذیب کرده بود.

از نکات قابل توجه و مشکوک این اتفاق؛ انتشار فیلم توسط کسی می باشد که روز گذشته (دوشنبه) عضو این سایت آمریکایی شده است و در اولین اقدام خود بامداد روز سه شنبه این فیلم را منتشر نموده است.

جالب اینکه این فیلم در سایت های منافقین و اپوزیسیون خارج کشور نیز به سرعت پخش شده است.

حال سوال اینجاست فیلمی که تنها در دستان محمود احمدی نژاد و مرتضوی بوده است چگونه و به دست چه کسانی در سایت های آمریکایی و فیلتر شده منتشر می شود؟

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...