نسخه چاپی

بادامچيان:

جریان انحرافی به دنبال حذف رفیق دوست بود

عکس خبري -جريان انحرافي به دنبال حذف رفيق دوست بود

زمانی كه او می‌خواست در مجلس دوم برای وزارت سپاه رای بگیرد، یكی از نمایندگان جریان انحرافی آن زمان اعلام كرد كه وی خارج از ردیف بودجه فراوان خرج كرده است و صلاحیت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در مراسم رونمایی از كتاب "برای تاریخ می گویم"، اسدالله بادامچیان نایب رییس شورای مركزی حزب موتلفه و یكی از همرزمان رفیق دوست به سابقه 50 ساله دوستی خود با وی اشاره كرد و گفت: رفیق دوست از جمله مومنینی است كه در سالهای 41 و 42 و در هیئت های ده نفره امام را یاری بخشیده و همواره با وی بوده است.از جریان جهاد مسلحانه با شهید اندرزگو و مبارزه با جریان انحرافات در لباس چریك های فدایی خلق و مجاهدین در زندان و فداكاری و هوشیاری كه به خرج داد تا ماشین حامل امام به بهشت زهرا برسد، كمتر سخن گفته شده است.
بادامچیان همچنین به خاطراتی از حضور رفیق دوست در زندان با شهید رجایی و نیز در كمیته استقبال از حضرت امام (ره) اشاره كرد و گفت: زمانی كه او می‌خواست در مجلس دوم برای وزارت سپاه رای بگیرد، یكی از نمایندگان جریان انحرافی آن زمان اعلام كرد كه وی خارج از ردیف بودجه فراوان خرج كرده است و صلاحیت ندارد. رفیق دوست هم در دفاع از خود گفت: من این كار را كرده‌ام كه این ضرورت دوران جنگ است.
نایب رییس شورای مركزی حزب موتلفه خاطر نشان كرد: در زندان ساواك دنده های رفیق دوست شكسته شد تا از او اعتراف بگیرند اما حرفی از دهان او بیرون نیامد و وی از كسانی بود كه خط نفاق را شكست و دركنار شهیدان مطهری و رجایی روشنگری ویژه ای از خود نشان داد.

 رفیق دوست: مشكلات مصر به دلیل نداشتن ولی فقیه است

همچنین رفیق دوست در مراسم رونمایی از كتاب "برای تاریخ می گویم"، ضمن تشكر از كسانی كه در آن جمع حضور داشتند به ذكر خاطره ای از امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: یكباردر سال 65 خدمت امام (ره) رسیدم و به ایشان گفتم روز اولی كه به همراه شهید عراقی شما را زیارت كردم زانوانم سست شد و خواستم كه پای شما را ببوسم، آن روز احساسی در من بوجود آمد كه پس از گذشت سال‌ها زندان و تبعید و تبدیل شدن شما به شخصیت اول جهان اسلام، همچنان در آن حس هستم و حتی یك ذره تغییر هم در آن به وجود نیامده است.
وی اضافه كرد: همواره می دانستم امام (ره) آنچه را كه می خواهم بیان كنم را می داند و هم اكنون همین حس را در برابر مقام معظم رهبری دارم و تصمیم گرفته ام در هر مجلسی كه به مناسبت های مختلف حضور می یابم، از ولایت هم صحبت كنم زیرا ایمان دارم كه امام راحل و مقام معظم رهبری از ولایت تكوینی برخوردار هستند.
رفیق دوست ادامه داد: من قبل از رسیدن به وزارت سپاه، دارای شغل آزاد بودم و آنچه كه توانست مرا در كارها موفق نماید، انتخاب دوستان و همكاران قوی تر، مدیرتر و با هوش تر از خودم بود.
وی ضمن تشكر از همسر و خانواده خود، گفت: 15 اردیبهشت ماه سال 1342 من و همسرم عقد كردیم و قرار شد تابستان همان سال ازدواج كنیم، اما آن سال حادثه  15 خرداد پیش آمد و من هم یكی از اعضای آن كمیته بودم. امروز هرچه فكر می كنم نسبت به خانواده ام چه حقی دارم نمی‌دانم ، ولی امشب تمام سپاسگذاری ها را به همسرم تقدیم می كنم و از خدا می خواهم روز محشر او را با حضرت زهرا (س) محشور نماید.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در كشورهای عربی گفت: دلیل اینكه ملت بزرگ مصر اكنون بعد از گذشت دو سال از انقلاب خود هنوز دچار تلفات می شود، نداشتن ولی فقیه است، گوهر عظمایی كه خدا با امام خمینی (ره) به ملت ما هدیه كرد و ما امروز آن را در قامت عظمای رهبری می بینیم.
این مبارز انقلابی افزود: باید قدر ولی فقیه خود را بدانیم تا زمینه حضور انقلاب امام زمان (عج) فراهم شود و از خدا می خواهم كه همچون امام (ره) با قلبی مطمئن و روحی آرام در پیشگاهش حاضر شویم.

وی در پایان شعری با مضمون ولایت نیز برای حاضران خواند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...