نسخه چاپی

واكنش محقق‌داماد به خبر كاندیداتوری‌اش

مصطفی محقق‌داماد در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت یا سقم شایعه كاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 گفت: "فعلاً وظیفه شرعی خود را جز تدریس چیز دیگری نمی‌دانم"

به گزارش نما به نقل از تسنیم ، چندی است شایعه کاندیداتوری مصطفی محقق‌داماد عضو هیئت علمی دانشگاه در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 در برخی محافل و سایت‌های خبری مطرح شده است.

گفته می‌شود، در جلسه‌ای که با حضور طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان و با حضور محمد خاتمی، موسوی خوئینی‌ها و خصوصا برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز، برگزار شده، مصطفی محقق‌داماد به عنوان گزینه اصلی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 92 مطرح شده است و علاوه بر وی چندین گزینه دیگر نیز در این باره طرح شده‌اند، اما گزینه اول و اصلی آنان فعلا محقق داماد خواهد بود.

با این حال، مصطفی محقق داماد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، و در پاسخ به این سوال که آیا قصد شما برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 صحت دارد؟ گفت: "بر اساس مبانی فقهی خودم، فعلاً وظیفه شرعی خود را جز تدریس چیز دیگری نمی‌دانم."

وی در پاسخ به این سوال که کلمه "فعلاً" در پاسخ شما، همچنان تردیدها را درباره کاندیداتوریتان باقی می‌گذارد. این "فعلاً" تا انتخابات 92 ادامه دارد یا ممکن است تصمیمتان عوض شود؟ گفت: فقط همین جمله‌ای که خدمتتان عرض کردم را به نقل از من بزنید. تأکید می‌کنم: "بر اساس مبانی فقهی خودم، فعلاً وظیفه شرعی خود را جز تدریس چیز دیگری نمی‌دانم."

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...