نسخه چاپی

تكه های عبایی كه باید به سران داد تا غیرت پیدا كنند!+ عكس

عکس خبري - تکه هاي عبايي که بايد به سران داد تا غيرت پيدا کنند!+ عکس

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی در همایش «روشنگری سیاسی» به بیان روایت اعطای عبای سید‏حسن نصرالله به بانوی مسیحی پرداخت.


اسماعیل کوثری شب گذشته در همایش «روشنگری سیاسی» در شهرستان پردیس که با حضور جمع کثیری از مردم این شهرستان در مسجد «صاحب‏ الزمان» بومهن برگزار شد، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس در عملیاتی نظامی با استفاده از سامانه ‏های موشکی لیزری، تک تک مواضع حزب‏ الله را در جنوب لبنان بعد از مراحل شناسایی مورد هجمه قرار داده بود.



وی ادامه داد: آنها بعد از حمله نظامی به خیال خود بعد از یک هفته این عنصر مقاومت اسلامی را از بین می‏برند؛ در حالی که حزب‏ الله لبنان بعد از این جریان سربلند کرد و بر مقاومت خود شدت بخشید.



کوثری اضافه کرد: صهیونیست‏ها بعد از ناکامی در میدان نبرد به دیگر تاکتیک‏های خصمانه از جمله جنگ نرم علیه حزب‏ الله و رهبر این گروه یعنی سید‏حسن نصرالله روی آوردند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود در ابتدای امر به شیعیان مراجعه کردند تا مواردی از درون جبهه مقاومت برای مقابله با حزب‏الله بیابند؛ اما پاسخ شیعیان به این اقدامات تبلیغی این بود که «خداوند سید‏حسن نصرالله را حفظ کند».



وی ادامه داد: این اقدام علاوه بر جامعه شیعیان در میان اهل تسنن و همچنین مسیحیان مناطق خط مقدم مقاومت نیز مورد آزمایش قرار گرفت و همان پاسخ از زبان این اقشار نیز شنیده شد.



*عبایی که یک میلیون دلار قیمت‏گذاری شد

کوثری اضافه کرد: در این بین، مصاحبه ‏ای رسانه‏ ای با زنی مسیحی صورت گرفت و فرد مصاحبه ‏کننده از پاسخ او که همان درخواست حفظ سلامتی سید‏حسن نصرالله از درگاه باری تعالی بود، مورد تعجب و پرسش خبرنگار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آن زن پاسخ داد که «سید‏حسن انسان غیرت‏مندی است که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و ما به همین دلیل از او حمایت می‏کنیم».



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آن خبرنگار دوباره پرسید که خواسته شما از رهبر حزب‏الله چیست و آن بانوی مسیحی پاسخ گفت که «ما از او چیزی نمی‏خواهیم، اما اگر شد از وی درخواست عبایی دارم».



وی ادامه داد: خبرنگار سئوال کرد که عبای سید‏حسن نصرالله را برای چه می‏خواهید و زن مسیحی گفت که «می‏خواهم این عبا را به دور بدن فرزندانم بپوشانم که آنها نیز مانند رهبر حزب ‏الله مردی غیرتمند بار بیایند».



کوثری اضافه کرد: سید ‏حسن نصرالله این عبا را به زن مسیحی از طریق اطرافیانش تقدیم کرد و فردی کویتی طی تماسی تلفنی، بهایی یک میلیون دلاری برای خرید این عبا پیشنهاد داد اما آن زن از فروش عبای اعطایی سید‏حسن نصرالله خودداری کرد.



وی ادامه داد: بعد از چندی وی با سفری به ایران در محل دانشگاه تهران حاضر شد و این خاطره را از ابتدا تا انتها تشریح کرد.

کوثری اضافه کرد: دانشجویان بسیجی بعد از پایان بیان خاطره این بانوی مسیحی از وی درخواست کردند تکه‏ای از آن عبا را به آنها بدهد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پاسخ او به دانشجویان اطرافش این بود که «خوشبختانه در این کشور انسان‏های با‏غیرت بسیاری وجود دارند؛ این عبا را باید تکه تکه کرد و به سران کشورهای عربی داد تا کمی به غیرت بیایند و اینگونه به بیگانگان باج ندهند».



*قطر و عربستان نان اسلام را می‏خورند و به آن ضربه می‏زنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطر و عربستان نان اسلام را می‏خورند و به آن ضربه می‏زنند، گفت: امام راحل(ره) در طول مبارزات خود، اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی را از یکدیگر تفکیک کرد.



کوثری تصریح کرد: تا آن زمان کسی چنین تقسیم‏بندی را انجام نداده بود؛ در حال حاضر برخی مانند قطر و عربستان نون اسلام را می‏خورند اما در پشت پرده ضربه به اسلام می‏زنند.



وی اضافه کرد: مسئولان عربستان از سویی خود را خدّام اسلام معرفی می‏کنند و از سویی دیگر دست‏شان در دستان خون‏ آلود صهیونیست‏ های جنایتکار داده‏اند و همه توطئه ‏های خود علیه مسلمانان را با آنها اجرایی می‏کنند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو، شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» سال 42 امام راحل(ره) در انقلاب اسلامی سال 57 و همچنین تا اواخر عمر پر برکت‏شان هیچ تغییری پیدا نکرد.



کوثری ادامه داد: این شعار و شعارهای دیگر نظیر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نیز از بطن اسلام ناب محمدی(ص) نشأت می‏ گیرند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...