نسخه چاپی

رژیم اسرائیل یك قدم تا حمله به لبنان

حضور گشتی های مرزی ارتش عبری در شمال فلسطین اشغالی، از آماده شدن رژیم صهیونیستی برای درگیری احتمالی با لبنان حكایت دارد؛ بنا بر خبرهای رسیده، آخرین تلاش ها برای جلوگیری از وقوع چنین جنگی در جریان است.

به گزارش نما، بنابر خبرهای رسیده، آخرین تلاش ها برای جلوگیری از وقوع چنین جنگی در جریان است.منابع امنیتی در سرزمین های اشغالی فلسطین ادعا کردند که حزب الله سعی دارد اسرائیل را درگیر جنگ کند تا افکار عمومی را از تحولات سوریه منحرف کند.


به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، این منابع تصریح کردند حزب الله نمی تواند تلاش برای توسعه تسلیحات خود و انتقال تجهیزات جنگی به اراضی لبنان را از دید اسرائیل پنهان نگه دارد، زیرا اسرائیل اقدامات حزب الله و ایران را به دقت زیر نظر دارد.منابع امنیتی که با رادیو رژیم اسرائیل صحبت می کردند، همچنین احتمال دادند که منطقه در آستانه جنگی فراگیر باشد که نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد.


این منابع پیش بینی کردند در این جنگ که با حزب الله و سوریه و ایران خواهد بود، پیش بینی می شود کشورهای عربی و ترکیه به سبب مشکلات داخلی و علاقه مندی به سرنگونی نظام سوری، بی طرف باشند.رسانه های لبنانی صبح امروز از حمله هوایی احتمالی اسرائیل به منطقه صور خبر داده بودند؛ اماساعتی بعد، خبر خود را اصلاح کرده و آن را ناشی از حادثه ای محلی که ارتباطی به اسرائیل ندارد، اعلام کردند.


رژیم صهیونیستی، چندی پیش به یک مرکز پژوهشی در سوریه حمله کرد و لبنانی ها بیم آن دارند که پیامدهای این حمله، به لبنان کشیده شود.در این میان، رژیم صهونیستی اعلام می کند که از نظر اسرائیل، هر گونه تلاش حزب الله برای انتقال سلاحی که معادله قوای منطقه را تغییر دهد، خط قرمز به شمار می رود و اسرائیل در قبال آن سکوت نخواهد کرد.


این ادعا در حالی صورت می گیرد که حزب الله به بیش از 70هزار موشک مختلف مجهز شده و سید حسن نصرالله وعده داده که در هر جنگی در آینده، بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی - واقع در 450 کیلومتری لبنان - را هدف قرار خواهد داد.این مسئله نشان می دهد که صهیونیست ها در خصوص توان نظارتی خود فقط بلوف می زنند و به نظر می رسد موشک های بزرگ مقاومت، وارد لبنان شده اما آنها موفق به رهگیری آن نشده و یا در صورت رهگیری هم جرئت حمله به آن را نداشته اند. آنچه در حال حاضر صهیونیست ها را جری کرده، اوضاع سوریه است که البته در روزهای آینده می بایست منتظر خبرهایی از پاسخ محکم سوریه به این تجاوز بزدلانه بود.
منبع:شبکه خبر

۱۳۹۱/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...