نسخه چاپی

افشاگریهای بی‌پایه نمایش انتخاباتی است

قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان اینكه برخورد با مفاسد و تخلفات باید از مجاری قانونی پیگیری شود نه از طریق مراجعه مستقیم به افكار عمومی تصریح كرد: هر چه به انتخابات نزدیك تر می شویم، این دست حركات شدت بیشتری می گیرد و انتخاباتی بودن آن آشكارتر می شود.

به گزارش نما، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان در گفتگو با مهر با بیان اینکه شاهد بی اخلاقی و غفلت تاسف باری از سوی مسئولان نظام هستیم، گفت: مسولان با پیش کشیدن مسائل حاشیه ای که اولویت امروز مردم نیست، به نوعی ولایت گریزی خود را نشان می دهند.

سروری با اشاره به اینکه راهکار صحیح مبارزه با مسایل اقتصادی مراجعه به قانون است افزود: راهکار مبارزه با مفاسد روشن است. اگر تخلفی صورت گرفته باشد تنها مجاری قانونی است که می تواند در کاهش این ناهنجاری ها موثر باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نماد قانون گرایی باشند، ادامه داد: تنها تمکین به قانون به دور از قضاوت فردی و شخصی می تواند به مبارزه با فساد کمک کند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهکاری که بعضی مسئولان نظام در پیش گرفته اند جز التهاب آفرینی نتیجه ای دیگری ندارد، افزود: اگر افشاگری هایی که هنوز تکلیف آنها در مجاری قانونی مشخص نشده است، در منظر عموم قرار دهیم نتیجه ای جز مشکل آفرینی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر تخلفی مشاهده می شود باید از مجاری قانونی پیگیری شود نه از مجاری که به صورت مستقیم به مردم منتهی می شود چرا که منجر به نگرانی مردم می شود.

سروری با بیان اینکه اینگونه عملکردها شائبه انتخاباتی بودن را به همراه دارد، اضافه کرد: هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم، این حرکات شدت بیشتری می گیرد و انتخاباتی بودن آن آشکارتر می شود.

وی در پایان با یادآوری اقدامات مشابه در تبلیغات برخی از کاندیدهای انتخابات سال 88 خاطر نشان کرد: قبل از این نیز زمان کافی فراهم بود، بیان این افشاگری ها در فاصله نزدیک به ایام انتخابات، هدفدار و سیاسی بودن آن را مشهود می کند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...