نسخه چاپی

مرتضوی امروز بر سر كار حاضر شد!

سرپرست وزارت كار و تامین اجتماعی با بیان این‌كه سعید مرتضوی بنا به دلایلی كه قوه قضاییه داشت، بازداشت شده بود، اعلام كرد كه مرتضوی پس از آزادی، امروز در محل كار خود حضور یافت.

به گزارش نما، ایسنا نوشت:
سرپرست وزارت کار و تامین اجتماعی با بیان این‌که سعید مرتضوی بنا به دلایلی که قوه قضاییه داشت، بازداشت شده بود، اعلام کرد که مرتضوی پس از آزادی، امروز در محل کار خود حضور یافت.

اسدالله عباسی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر توضیح در خصوص بازداشت سعید مرتضوی گفت: اولویت ما در ارتباط با تامین اجتماعی این است که این سازمان را که افراد زیادی را تحت پوشش دارد حفظ کنیم و به فکر عیدی و پاداش بازنشستگان هستیم و هیچ مشکلی در رابطه با پردخت عیدی مستمری‌بگیران نداریم.

وی ادامه داد: منتظر هستیم، دکتر احمدی‌نژاد از سفر برگردند و راجع به این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

وی درباره علت بازداشت سعید مرتضوی تصریح کرد: بنا به دلایلی که قوه قضاییه داشت، این کار را انجام دادند و آقای مرتضوی پس از آزادی، امروز مشغول به کار هستند و در محل کارشان حضور یافتند.

وی هنگامی که با اصرار خبرنگاران در خصوص علت بازداشت سعید مرتضوی مواجه شد، اظهار کرد:‌ در این رابطه از قوه قضاییه سوال کنید.

عباسی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه زمانی به مجلس معرفی شوید؟‌ گفت: در این رابطه دکتر احمدی‌نژاد تصمیم‌گیری می‌کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...