نسخه چاپی

درگیری در اطراف سفارت آمریكا در مصر

درگیری معترضان با نیروهای امنیتی در اطراف سفارت آمریكا و انگلیس و بازداشت 15 معترض و برقراری آرامش در میدان التحریر از آخرین خبرهای مصر به شمار می رود.

به گزارش نما، مهر به نقل از الیوم السابع نوشت: دهها معترض در اطراف سفارت آمریکا و انگلیس در قاهره با نیروهای امنیتی مصر درگیر شدند. این معترضان که کم سن و سال بودند، جاده ساحلی النیل را بستند و به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند.

نیروهای امنیتی نیز برای مقابله با معترضان و متفرق کردن آنها تیرهوایی شلیک کردند. نیروهای امنیتی مصر تا میدان سیمون بولیوار نیز، معترضان را تعقیب می کردند.

المصری الیوم نیز گزارش داد: نیروهای امنیتی مصر شب گذشته ۱۵ معترض را در جاده ساحلی النیل و اطراف هتل "سمیرامیس" بازداشت کردند.
از سوی دیگر منابع مصری اعلام کردند در نخستین ساعات بامداد امروز، آرامش در میدان التحریر برقرار شده است، اما تحصن معترضان همچنان ادامه دارد.

موزه انقلاب نیز کاریکاتور و تصاویری که بیانگر انقلاب و مخالفت با محمد مرسی و گروه اخوان المسلمین است، به نمایش گذاشته است. کمیته های مردمی با قرار دادن موانع و سیم خاردار، تامین امنیت میدان را برعهده دارند.

قاهره امروز میزبان نشست سران کشورهای اسلامی است. سران و مقامات ۵۶ کشور اسلامی جهان در این نشست حضور دارند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...