نسخه چاپی

مقرفرماندهی تروریست‌ها،هدف حمله ارتش سوریه

عکس خبري -مقرفرماندهي تروريست‌ها،هدف حمله ارتش سوريه

ارتش سوریه یك مركز تجمع افراد مسلح و یك مقر فرماندهی تروریست‌ها در شهر «دیر الزور» در شرق را هدف قرار داده و ده‌ها تروریست را به قتل رساندند كه در میان آنان افرادی با تابعیت عراقی و لیبیایی مشاهده می‌شدند

به گزارش نمابه نقل از فارس، عملیات ارتش و نیروهای مسلح سوریه جهت پاکسازی شهر «دیر الزور»، در شرق سوریه از گروه‌های تروریستی و افراد مسلح روز گذشته (سه‌شنبه) نیز ادامه یافت.

در این راستا یگان‌های ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع گروه‌های تروریستی مسلح در منطقه «المعامل» بیش از ۶۰ فرد مسلح را به قتل رساندند. همچنین در این عملیات ۵ خودرو مجهز به تیربار دوشکا تروریست‌های مسلح هدف قرار گرفت و منهدم شد.

همچنین خبرنگار فارس در خبری دیگر تاکید کرد که هدف قرار گرفتن یک کارگاه ساخت و تولید موشک محلی توسط نیروهای مسلح سوریه در منطقه «شهر صنعتی» ضمن تخریب کامل این کارگاه کشته شدن ۳۰ تروریست و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر از آنها را موجب شد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه ۳ تونل را در منطقه «الحویقه الشرقیه» کشف کردند که در آن شمار زیادی سلاح و تجهیزات نظامی به چشم می‌خورد که اقدام به ضبط این آنها کردند.

از سوی دیگر یگان‌های ارتش سوریه «مرکز فرماندهی مشترک» وابسته به ارتش آزاد سوریه در منطقه «الشیخ یاسین» را هدف قرار داده و ضمن تخریب کامل این مقر ده‌ها فرد مسلح را به قتل رساندند که در میان کشته‌ها «محمود الحمزة» با تابعیت لیبیایی و «مضر العجیلی» با تابعیت عراقی و «عمار الطرابلسی» با تابعیت لیبیایی و «محمد غسان زعیتر» و «أحمد عبد الکریم الرباح» از تروریست‌های معروف سوری شناسایی شدند.

همچنین ده‌ها فرد مسلح به دنبال هدف قرار گرفتن مرکز تجمع آنها در مرکز «آموزش فنی و حرفه‌ای» در نزدیکی «شهر صنعتی» در دیر الزور کشته و زخمی شدند

۱۳۹۱/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...