نسخه چاپی

خودداری مقامات حزب‌الله لبنان ازدیدار باجوانفكر

علی اكبر جوانفكر كه برای افتتاح دفتر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بیروت و دیدار با برخی از مقامات این كشور به لبنان سفر كرده بود علی رغم تلاش نتوانست مقامات بلند پایه حزب الله را راضی به ملاقات كند و سید حسن نصرالله وی را به حضور نپذیرفت.

به گزارش نما به نقل از تابناک، علی اکبر جوانفکر که اواخر هفته گذشته به لبنان سفر کرده بود با رئیس جمهوری، رئیس مجلس، نخست وزیر و وزرای امور خارجه و اطلاع رسانی این کشور دیدار و گفت وگو کرد اما نتوانست مقامات حزب الله را راضی به دیدار کند.

غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در بيروت برای سفر چهار روزه جوانفکر برنامه های مختلفی تدارک دیده بود که برخی از آنها دیدار با مقامات بلند پایه کشوری لبنان بود به رغم تلاش نتوانست ترتیب ملاقات جوانفکر و سید حین نصرلله و سایر مقامات حزب الله را هماهنگ کند.

شنیده های خبرنگار تابناک حاکی است به رغم پیگیری و اصرار رکن آبادی، نه سید حسن نصرالله و نه هیچ یک از مقام های بلندپایه حزب الله لبنان حاضر به ملاقات با جوانفکر نشدند.

به علت درخواست های مکرر رکن آبادی، فقط رئیس تلویزیون المنار که یک مقام رده سوم در حزب الله به حساب می آید، جوانفکر را به حضور پذیرفت.


۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...