نسخه چاپی

نمایندگان مقابل احمدی نژاد سكوت نمی كنند

عکس خبري -نمايندگان مقابل احمدي نژاد سکوت نمي کنند

نماینده مجلس هشتم با بیان اینكه اظهارات احمدی‌نژاد در جلسه طرح سؤال از رئیس جمهور باعث شد حتی نمایندگانی كه امضایشان پای طرح سؤال از رئیس جمهور نبود معترض شوند، پیش بینی كرد نمایندگان مجلس در مقابل اظهارات احمدی‌نژاد سكوت نكنند.

«شكور اكبرنژاد» نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با ايلنا، در خصوص اظهارات احمدي‌نژاد در جلسه طرح سؤال از رئيس جمهور، اظهار داشت: اصل برگزاري جلسه سؤال از رئيس جمهور خوب بود، زيرا تا كنون در تاريخ جمهوري اسلامي از سوي مجلس شوراي اسلامي، از رئيس جمهور سؤال نشده بود.

وي افزود: پاسخ‌هاي آقاي احمدي‌نژاد به سؤالات نمايندگان مردم درست نبود و به همين دليل حتي بسياري از نمايندگاني كه نامشان در پاي امضاي طرح سؤال از رئيس جمهور هم نبود، معترض به سخنان ايشان شدند.

عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس هشتم با بيان اينكه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، پاسخ‌هاي رئيس جمهور به سؤالات خود را قانع كننده ندانستند، گفت: با وجود اينكه علاوه بر نمايندگان طراح سؤال، بسياري از نمايندگان ديگر هم معترض به سخنان نادرست آقاي احمدي‌نژاد در جلسه سؤال از رئيس جمهور بودند، فكر مي‌كنم كه مجلس در مقابل اين موضوع سكوت نكند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...