نسخه چاپی

اولین گل ملی قوچان‌نژاد در حضور رئیس

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در حالی امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، كه رضا قوچان نژاد نخستین گل ملی اش را به ثمر رساند و نبی هم كی‌روش را به آرامش دعوت كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته نخست مرحله انتخابی رقابت‌های جام ملت های 2015 استرالیا از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این دیدار را در زیر می خوانیم:

* اکثر عکاسانی که برای پوشش تصویری این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، پشت دروازه لبنان مستقر شدند و تنها یکی دو تن از عکاسان پشت دروازه ایران رفتند.

* در دقیقه 10 و پس از اشتباهات مدافعان تیم لبنان سرمربی آلمانی این تیم به کنار زمین آمد و سر مدافعان فریاد کشید.

* علی کفاشیان رئیس و هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون در جایگاه ویژه مستقر شدند.

* از دقیقه 13 ماموران تماشاگران طبقه دوم را به طبقه اول فرستادند البته بعضی از آنها همچنان دوست داشتند بازی را از طبقه دوم تماشا کنند و حاضر نشدند به طبقه پایین بروند.

* در دقیقه 19 و پس از خطایی که پژمان منتظری روی محمد حیدر بازیکن تیم لبنان انجام داد داور به این بازیکن ایران کارت زرد نشان داد. پس از این اتفاق کارلوس کی‌روش با عصبانیت به کنار خط آمد و به حرکت بازیکن لبنان اعتراض کرد. نبی سرپرست تیم ملی پس از این اتفاق به سمت کی روش رفت و او را به آرامش دعوت و وی را به سمت نیمکت آورد.

* در دقیقه 26 و پس از گلزنی اشکان قوچان نژاد تماشاگران به شدت نیز مهاجم تیم ملی که نخستین گل ملی اش را به ثمر رساند، تشویق کردند.

* در جریان برگزاری این دیدار اکثر خبرنگاران در مورد تبانی تیم لبنان در جریان بازی با قطر صحبت می کردند. موضوعی که امروز بازتاب بسیاری در برخی رسانه های ایران داشت.

* سرژیک تیموریان برادر آندو تیموریان و همچنین مارکار آقاجانیان یکی از اعضای کادر فنی هم در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* یکی از مشوقان تیم ملی که با طبل زدن تماشاگران را به تشویق تیم ملی ترغیب می کرد، به دلیل مشکلاتی که رخ داد طبلش توسط نیروی نظم دهنده ورزشگاه ضبط شد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...