نسخه چاپی

زمان طرح اجرای زوج و فرد در كرج

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیك رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زوج و فرد از اول اسفند ماه سال جاری تا پایان این ماه در كرج خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرهنگ محمد کریم خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح زوج ‌و فرد از اول اسفند سال جاری تا پایان این ماه در شهر کرج به اجرا در می‌آید و تمامی خودروها به جز خودرو خبرنگاران، امداد، سرویس مدارس و اورژانس، از ساعت شش و نیم صبح تا هشت و نیم شب اجازه تردد در نقاط پر ترافیک را ندارند.

وی اعلام کرد: این طرح در ساعات اعلام شده در محدوده‌های تقاطع طالقانی، میدان سپاه از غرب تا پل شورا، میدان آزادگان تا تقاطع غیر همسطح هفت تیر، میدان سپاه تا میدان جمهوری اسلامی، خیابان مطهری تا پل شهدای روحانی، بلوار کاج، سه راهی نهضت و میدان قدس، حد فاصل میدان توحید، والفجر و سپاه به اجرا در می‌آید.

سرهنگ خسروی در پایان با اشاره به اینکه اجرای این طرح باعث روان سازی و مدیریت ترافیک و صرفه جویی در وقت شهروندان در هسته مرکزی شهر کرج خواهد شد، گفت: از تمامی شهروندان خواسته می‌شود تا در اجرایی شدن این طرح با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

گفتنی است، در صورت ورود غیر مجاز خودروها به محدوده طرح ترافیک مبلغ ۴۰ هزار تومان جریمه برای رانندگان متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...