نسخه چاپی

توهین عجیب فرزنداحمدی نژاد به لاریجانی

نمیدونم 100 سال دیگه مردم در مورد احمدی نژاد چی میگن؟ شاید روز بزرگداشت احمدی نژاد رو توی تقویم داشته باشیم.


به گزارش نما به نقل از صراط، صفحه منتسب به فرزند رئیس جمهور در مطلبی با عنوان «منطق خوارج» در توهینی آشکار رئیس مجلس را همانند معاویه دانست که مقابل علی(ع) ایستاده است.
مهدی احمدی نژاد در صفحه فیس بوک خود نوشت: «از تمام تریبون ها شبانه روز فحش و توهین سرازیر می کنند ولی تا به آن ها بگویی خودتان هستید می شوی بی ادب.»
وی افزود: «استدلال دوستانی که احمدی نژاد و لاریجانی را کنار هم قرار می دهند شبیه کسانی است که می گفتند علی و معاویه امت اسلامی را به تفرقه کشاندند و هر دو از دین خارجند و البته تیغشان تنها بر سر علی فرود می آید.»
همچنین این پیج به مناسبت دستگیری سعید مرتضوی کاریکاتور معناداری را بدون عنوان به نمایش گذاشته است که ماموران دولتی در حال دستگیری لوک خوش شانس هستند.
این پیج در مطلب دیگری نوشته بود: «امروز روز بزرگداشت امیر کبیر بود، مردی که حالا برای خیلی ها عزیز شده و به عنوان اسطوره مدیریت و مقاومت در برابر استعمار. در این فکرم که در زمانی که زنده بود چه حرف هایی بهش زدند؟ چقدر فحش بهش دادن و به بی تدبیری محکومش کردند؟ چقدر گفتند که با...ید عقلانیت حاکم شود؟ چقدر از عزل و نصب هایی که کرد رو با تحکم باهاش برخورد کردند؟ چقدر تلاش کردند امیر کبیر رو بی کفایت جلوه بدند؟ و خیلی سوال های دیگه. شاید امیرکبیر مرد 100 ها سال بعد بود، نمیدونم 100 سال دیگه مردم در مورد احمدی نژاد چی میگن؟ شاید روز بزرگداشت احمدی نژاد رو توی تقویم داشته باشیم.»

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۱
گندي که باباي تو به اين مملکت و سرمايه مردم زد چيزي تو مايه هاي معاهده ترکمانچاي و گلستان است
hosein
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۱
هرچند که من در هر دو دوره انتخابات به احمدي نژاد راي دادم و با توجه به شرايط چند سال گذشته هم اگر زمان به عقب برگردد از ميان نامزدها باز هم احمدي نژاد رو انتخاب ميکنم چون از اون بهتر در ميان نامزد ها نبود . ولي به خاطر عملکرد ايشان بويژه در اواخر دوره دوم و همچنين موضع گيري هاي ايشان در روز هاي گذشته بسيار متاسفم . احتمالا او فداي اعتماد بيش از حد خود به اطرافيان مقرض و بي لياقت خود شد در هر صورت اگر کمي بصيرت داشت بواقع ميتوانست نامي نيک از خود در تاريخ ايران بجاي بگذارد ولي با اين شرايط همه منتظر تمام شدن دوره و گرفتن پست حساس رياست جمهوري از ايشان هستيم تا اينکه بيشتر از اين به حيثيت خود و مملکت گند نزند
mahdi
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۰
چرا بگم بگم نزديکه انتخابات شروع ميشهراستي فيلمشم هست بگم؟
مهدي
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۰
به اين سخن در علم منطق ميگند قياس مع الفارق چه نسبت خاک را با عالم پاک
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۱۹
يکي فتحعلي شاه بود يکي هم پدر شما ، 100 سال بعد باهم يادشان ميکنند.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...