نسخه چاپی

واكنش واعظ طبسی به طرح انتخابات آزاد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: به خدای بزرگ سوگند آزاد‌ترین، مردمی‌ترین و با‌ثبات‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود البته اگر عده‌ای انتظار دارند تا جریان‎های مقابل و معاند نظام از صندوق‌های رأی بیرون بیایند، در اشتباه هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله عباس واعظ طبسی صبح امروز در دیدار با ائمه جمعه و جماعت مشهد در تالار اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در ادامه بحث خود ‌با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده افزود: آزاد‌ترین، مردمی‌ترین و با‌ثبات‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و در تمام دوره‌ها مردم با اعتماد به دستگاه‌های اجرایی نظام جمهوری اسلامی به پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و نتیجه بسیار خوبی نیز دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به خدای بزرگ سوگند هیچ کشوری در روی زمین مانند کشور ایران در زمینه انتخابات پیدا نمی‌شود زیرا در این کشور انتخابات به تمام معنا به صورت آزاد برگزار می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: البته اگر عده‌ای انتظار دارند تا جریان‎هایی که در مقابل نظام و معاند نظام هستند از صندوق‌های رای بیرون بیایند، در اشتباه هستند و این طور نخواهد شد.

آیت‌الله طبسی یاد آور شد: قطعی و روشن است که شورای نگهبان هرگز اجازه نمی‌دهد افرادی که برخلاف نظام هستند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ما امروز مکلف هستیم تا مدیریت روحانیت، حوزه‌های علمیه و نفوذ علمای دین در بین مردم و علاقه مردم به روحانیت را حفظ کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: مدیران، مسئولان و علما نباید با افکار عمومی بازی کنند‌، نباید اسلام را به بازی بگیرند، بلکه خداوند را سپاسگزار باشند به دلیل اینکه رهبری مانند آیت الله خامنه‌ای در این کشور است.

وی ادامه داد: من با احساس تکلیف عرض می‌کنم که رهبر امروز ما که امام و مقتدای ما استٰ تا بدین لحظه بدیلی برای او نیست.

آیت‌الله طبسی افزود: ما امروز در پیچیده‌ترین وضعیت جهان قرار داریم و تنها تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانسته است نظام ایران را پا بر جا نگه دارد، این در حالی است که امروز توجه دنیا به عزت، استقلال و مقاومت کشور ما است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: بدون تردید مردم در 22 بهمن سال جاری بهتر از سال‌های گذشته حماسه آفرینی می‌کنند و حضوری شکوهمند خواهند داشت، روحانیت نیز در صف نخست این حرکت باشکوه قرار دارند.

وی تاکید کرد: در 22 بهمن نشان می‌دهیم که جریان انتخابات چگونه برگزار می‌شود و چه جریان‌هایی به نفع نظام قرار میگرند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...