نسخه چاپی

دعوت جامعه مدرسین برای‌حضوردرراهپیمایی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای عموم مردم را به شركت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت كرد و از مسئولان به ویژه سران قوا خواست زمینه ایجاد روح برادری و همدلی را در راستای حل مشكلات مردم فراهم كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه آمده است: ایام الله دهه مبارکه فجر، یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بی‌تردید این حماسه عظیم با مجاهدت عالمان و فرزانگان در طول تاریخ و سرآمد آنان در عصر حاضر حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و به برکت خون شهیدان گلگون کفن انقلاب پدید آمد.

در این اطلاعیه آمده است: مروری بر کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در طول سال‌های مختلف،‌ زمینه درک و شکر‌گزاری این موهبت عظیم را بیشتر فراهم می‌آورد. کشوری که در عصر اختناق و حضور طاغوتیان، ‌در اکثر محصولات اقتصادی و فرهنگی به بیگانگان وابسته بود،‌ امروز شاهد خود‌کفایی در صنایع گوناگون و برخورداری از مواهب فرهنگی و معنوی فراوان است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رشد چشمگیر علم و صنعت، توسعه گسترده دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌، نوآوری‌های حیرت‌آور در عرصه انرژی صلح‌‌آمیز هسته‌ای، ‌پرتاب ماهواره‌های تحقیقاتی به فضا، پیروزی در المپیاد‌های علمی، خودکفایی در محصولات غذایی،‌ توانایی‌های شگفت در عرصه سلول‌های بنیادی‌، همه و همه بخشی از افتخارات انقلاب اسلامی است. حضور پرشور جوانان در صحنه‌های معنوی، توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه‌، ‌افتخار‌آفرینی قاریان و حافظان قرآن کریم در عرصه‌های بین‌المللی، ‌رشد قابل توجه جلوه‌های هنر و ادب دینی، پیوند عمیق جوانان با روحانیت همه و همه بخشی دیگر از افتخارات انقلاب اسلامی است.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: در عرصه بین‌المللی نیز امروز پیام انقلاب اسلامی، ‌مرزها را در نوردیده و رایحه بیداری اسلامی، ‌از سراسر بلاد اسلامی استشمام می‌شود. تهدیدها به فرصتی برای بالندگی تبدیل شده و تحریم‌ها زمینه خود‌کفایی و مقاومت اقتصادی را فراهم آورده است. نکته مهم آن است که این همه افتخار، ‌در سایه پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «دامت برکاته» و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان پدید آمده است. از این رو هرگونه ایجاد اختلاف در صفوف به هم پیوسته مردم و نیز اتهام زنی و کشمکش‌های سیاسی و جناحی در میان مسئولان، دشمن را در پیگیری اهداف خود امیدوار می‌سازد. از این رو لازم است مسئولان محترم و به ویژه سران قوا ضمن توجه به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، زمینه ایجاد روح برادری و همدلی در راستای حل مشکلات مردم و تلاش برای پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فراهم آورند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، عموم ملت شریف ایران را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت می‌کند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...