نسخه چاپی

عقب‌نشینی تروریستی از حومه دمشق

گروههای تروریستی پس از متحمل شدن تلفات و خسارات سنگین در درگیری با ارتش سوریه، مجبور به عقب نشینی كامل از حومه دمشق شده اند.

به گزارش نمابه نقل از مهر، شبکه اسکای نیوز عربی شب گذشته گزارش داد: ارتش آزاد سوریه (گروههای مسلح مخالف) پس از دادن صدها کشته از حومه دمشق کاملا عقب نشینی کردند.

در درگیری گروههای مسلح با ارتش سوریه در حومه دمشق چندین تن از سرکردگان ارتش آزاد کشته شدند. همچنین تعدادی زیادی از عناصر مسلح پس از مواجهه با عملیات سنگین ارتش، مجبور به تسلیم خود به ارتش سوریه شده اند.

بنابر آخرین گزارشها هم اکنون ارتش سوریه بر منطقه حومه دمشق که همواره مورد تعرض تروریستها قرار گرفت، کاملا سیطره پیدا کرده است.

این در حالی است که گروههای تروریستی اخیرا تلاش داشتند با گسیل تعداد زیادی نیروهای خود از منطقه حومه دمشق وارد پایتخت سوریه شوند.

منابع سوری روز گذشته از عملیات سنگین ارتش سوریه در برابر تلاش تروریستها برای نفوذ به دمشق خبر داده بودند که با موفقیت کامل همراه بوده است.

در تحولی دیگر، خبرنگار پایگاه خبری شام پرس از حلب گزارش داد: پس از عملیات منسجم ارتش سوریه در منطقه مبنی النحاس، تروریستها مجبور به آزاد کردن گروگانها و فرار از منطقه شدند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...