نسخه چاپی

میلر: اگر رئیس جمهور بودم صهیونیسم را حذف می‌كردم

عکس خبري -ميلر: اگر رئيس جمهور بودم صهيونيسم را حذف مي‌کردم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریكا گفت: اگر رئیس جمهور امریكا باشم، صهیونیسم را حذف می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس از مشهد، مرلین میلر ظهر امروز در همایش دانش‌آموزی رویای آمریکایی در سالن صبا اظهار کرد: در آمریکای مرکزی متولد شدم و با وجود عشق و علاقه‌ای که به کشورم داشتم، امروز با آن چیزی که همیشه به دنبالش بودم دچار مشکل شده‌ام.

وی افزود: در جوانی وارد ارتش آمریکا شدم و به عنوان مهندس خدمت کردم و در تمام این مراحل به دنبال رویای آمریکایی بودم و خود را محصول رویای آمریکایی می‌دانم.

میلر خاطرنشان کرد: هالیوود امروز هیچ احترامی برای اعتقادات مردم قائل نیست و من در پی یافتن حقیقت بوده و امیدوارم بتوانم با فیلم‌های اسلامی خدمتی به جامعه بشریت انجام بدهم.

وی بیان کرد: با اتفاقاتی که افتاده است، وظیفه خود می‌دانم که حقیقت را به مردم منتقل کنم.

میلر تصریح کرد: سیاستگذاران آمریکا تاثیرات بسیار مخربی بر شیوه زندگی آمریکایی‌ها داشتند؛ از نظر من باید تمام تحریم‌ها و جنگ‌ها متوقف شوند.

وی افزود: امیدوارم بتوانم خباثت‌هایی که پشت هالیوود پنهان است را محو کنم تا حقیقت‌ برای مردم آشکار شود؛ سعی کرده‌ام در فیلم‌هایم تصاویری از اسلام نشان دهم و مردم را با آن آشنا کنم.

میلر بیان کرد: از جوانان ایران و همه جهان انتظار دارم آنچه را که در فیلم‌های هالیوود مشاهده می‌کنند باور نکنند، بیشتر چیزهایی که در این فیلم‌ها به مردم ارائه می‌شود دروغی بیش نیست و حقیقت داستان چیز دیگری است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...