نسخه چاپی

پول نفت اعراب صرف وهابیت می‌شود

یكی از مراجع تقلید گفت: امروز كشورهای عربی پول نفت خود را در جهان برای گسترش نفوذ وهابیت و اقداماتی كه موجب توفیق استكبار می‌شود، صرف می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس از قم آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار روحانیون راوی موسسه روایت سیره شهدا اظهار کرد: خصوصیاتی از قبیل علم، عدالت، شجاعت و تقوا که برای رهبر جامعه اسلامی ضروری دانسته شده به طور کامل در آیت‌الله خامنه‌ای جمع شده است.

وی ادامه داد: رهبر جامعه اسلامی باید همان خصوصیات امام معصوم را در درجه پائین‌تر داشته باشد چرا که می‌خواهد بر جان و مال مسلمانان مسلط باشد و با دشمنان کینه‌ورز اسلام بجنگد.

*شهادت سلاح بزرگ اهل حق است

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت فرهنگ جهاد و شهادت در قرآن خاطرنشان کرد: این فرهنگ یکی از سلاح‌های اهل تقوا در برابر جبهه باطل است.

به گفته وی تقابل میان حق و باطل و نور و ظلمت همیشه در طول تاریخ وجود داشته است اما در این میدان هر یک از این جبهه‌ها برای خود سلاح‌هایی دارند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه زور، زر و تزویر همواره سلاح‌های اهل باطل بوده‌اند، اظهار داشت: وضعیت امروز دنیا نیز نشان‌دهنده حاکمیت این سه عامل بر تمام زوایای زندگی مردم است.

وی با اشاره به سلاح‌های جبهه حق در مقابله با باطل ادامه داد: نخستین سلاح این جبهه منطق و استدلال است به همین خاطر اهالی جبهه حق هر اندازه منطق و استدلال قوی‌تر داشته باشند، بهتر می‌توانند دشمنان خود را حذف کنند.

این مرجع تقلید موعظه و نصیحت را از دیگر ابزارهای اهل حق دانست و افزود: پیامبران همواره با بهره‌گیری از این نصیحت‌ها که با دلسوزی همراه بود، مردم را به بهترین راه هدایت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مناظره یکی دیگر از سلاح‌های اهل حق برای تبیین موازین آن است، گفت: راه دیگر جهاد و شهادت است که لازمه ترویج خوبی‌ها در جهان محسوب می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه هر پیامبری مبعوث شد یک دست سلاح و دست دیگر کتاب داشت، ادامه داد: بدون جهاد نمی‌توان حق و حقیقت را در جهان مستقر کرد به همین خاطر است که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ائمه(ع) از خدا همواره شهادت بوده است.

وی افزود: عشق به شهادت در واقع یک مکتب در دین اسلام و تشیع است که موجب شد این مذهب حرکت بالنده خود در طول تاریخ حفظ کند.

*کشورهای عربی پول نفت خود را در راه توفیق استکبار خرج می‌کنند

این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت دشمن شناسی بیان کرد: طبق آیات قرآن مسلمانان همواره با سه جبهه کفر، نفاق و صهیونیسم درگیر بوده‌اند که برای مقابله با این سه جبهه باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی گفت: جبهه کفر در دوران امروز کشورهایی هستند که با گردنکشی و تحقیر مردم به دنبال نفوذ سیطره خود در جهان هستند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه جبهه نفاق در قرآن به قوم ثمود تشبیه شده است ادامه داد: قوم ثمود در دنیای امروز کشورهای عربی از جمله عربستان، بحرین، یمن و قطر هستند که در برابر گردن‌کشی جبهه کفر سکوت کرده و با آنها سازش می‌کنند.

وی افزود: امروز کشورهای عربی پول نفت خود را در جهان برای گسترش نفوذ وهابیت و اقداماتی که موجب توفیق استکبار می‌شود، صرف می‌کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...