نسخه چاپی

جوسازی یك اصلاح طلب پیرامون ضرب و شتم همسرش

در حالی كه طی ماه های اخیر دستگاه قضایی با قدرت و اقتداری بیش از گذشته برخورد با اراذل و اوباش را در دستور كار قرار داده و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم جامعه، دو جوان زورگیر كه با قمه ایجاد رعب و وحشت كرده بودند را اعدام كرد ، رسانه های اصلاح طلب داخلی و خارجی به اتهام آنچه آنها نقض حقوق بشر خواندند این كار را محكوم كرده و شدیدترین حملات را به دلیل برخورد با اراذل و اوباش به دستگاه قضایی روانه كردند.


در حالی که طی ماه های اخیر دستگاه قضایی با قدرت و اقتداری بیش از گذشته برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار قرار داده و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم جامعه، دو جوان زورگیر که با قمه ایجاد رعب و وحشت کرده بودند را اعدام کرد ، رسانه های اصلاح طلب داخلی و خارجی به اتهام آنچه آنها نقض حقوق بشر خواندند این کار را محکوم کرده و شدیدترین حملات را به دلیل برخورد با اراذل و اوباش به دستگاه قضایی روانه کردند.
بعد از این ماجرا و در روزهای اخیر یکی از فعالان رسانه ای اصلاح طلب در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد همسر وی در یکی از خیابانهای تهران توسط دو موتور سوار که سرنشین یکی از آنها زن بوده است مورد هجوم قرار گرفت.
لواسانی در تشریح ماجرا می نویسد: «"غروب آن روز در یکی از کوچه های نزدیک میدان شهدای تهران فاطمه و متین از سوی دو موتور سوار ناشناس مورد حمله و ضرب و شتم شدید قرار می‌گیرند و سریع متواری می شوند. موتور سواری که در حال حرکت در کوچه بود وارد پیاده رو شده و فاطمه را مورد ضرب و شتم قرار داد".»

عضو ستاد میرحسین موسوی در ادامه روایتگریش تصویر همسرش که جای چند خراش سطحی روی آن دیده می شود را در معرض دید عموم قرار می دهد و می گوید: " «زن ضاربی که فاطمه را می زده چادری نبوده...زنی خیلی چابک و گویا مانند آدم‌های رزمی‌کار بوده است (خیلی سریع از ترک موتور پریده پایین و سریع به همراه مرد همراه‌اش از صحنه گریخته است)".
این فعال فتنه 88 که ماجرای مشکوک حمله به همسرش را به شکلی حماسی راویت می کند، تلویحا ادعای مضحک چندی پیش "رویترز" مبنی بر تربیت زنان رزمی کار توسط کشورمان برای مقابله با تهدیدات را تایید می کند و فضا را طوری تشریح می کند که به ذهن مخاطب القا شود که همسر وی توسط افراد سرخود صورت نگرفته و بخاطر فعالیت های وی در فتنه 88 مورد هجوم واقع شده است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...