نسخه چاپی

جانبداری از شبكه روباه!

علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سوژه‌سازی و اتخاد مواضع فله‌ای در مباحث و موضوعات مهم كشور این‌بار به سمت وزارت اطلاعات آتش گشود و دستگیری جاسوسان مرتبط با انگلیس را مورد ابهام‌آفرینی قرار داد. به گزارش رویداد، وی كه در مصاحبه با یك روزنامه اصلاح‌طلب به دفاع از دستگیرشدگان مرتبط با شبكه‌های جاسوسی پرداخته است، ضمن ایجاد تشكیك در اطلاعیه‌های وزارت اطلاعات مدعی شد وزیر مربوطه را ممكن است مورد سوال یا استیضاح قرار دهد.



علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سوژه‌سازی و اتخاد مواضع فله‌ای در مباحث و موضوعات مهم کشور این‌بار به سمت وزارت اطلاعات آتش گشود و دستگیری جاسوسان مرتبط با انگلیس را مورد ابهام‌آفرینی قرار داد. به گزارش رویداد، وی که در مصاحبه با یک روزنامه اصلاح‌طلب به دفاع از دستگیرشدگان مرتبط با شبکه‌های جاسوسی پرداخته است، ضمن ایجاد تشکیک در اطلاعیه‌های وزارت اطلاعات مدعی شد وزیر مربوطه را ممکن است مورد سوال یا استیضاح قرار دهد.

درحالی که همگان بر نفرت‌انگیز بودن جاسوسی برای بیگانگان اصرار دارند، انتقام‌گیری از وزارت اطلاعات به‌عنوان بازوی توانمند رهبری و قوه‌مجریه و همچنین میل باقی ماندن بر گیشه‌ها وی را وادار کرد تا این‌بار از گروهی جاسوس حمایت کرده و برایشان حاشیه امن بسازد.

جالب اینجاست که طراح سوال‌های کاملا جهت‌دار در روزنامه موردنظر توانسته است این‌بار نیز مانند صدها مورد مشابه، آنچه دوست داشته است را از زبان مطهری شنیده و البته به‌نام وی بسته‌بندی و روانه بازار افکار عمومی کند. در موارد متعددی از مسائل امنیتی کشور علی مطهری با طرح شایعات بی‌اساس و تصورات یا به‌عبارتی تخیلات شخصی خود بسترهای لازم را برای برائت متهمان و مجرمانی که جرائم قابل ملاحظه‌ای را مرتکب شده‌اند یا دست‌کم سوژه‌سازی برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان مردم ایران فراهم آورده است.

این نماینده نزدیک به جریان هاشمی در مجلس همچنین به‌رغم هشدارهای مکرر نخبگان دلسوز و رهبر معظم انقلاب اسلامی بخشی از پازل سیاسی جریان مورد حمایتش یعنی طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور را در این مصاحبه مورد اشاره قرار داده و مدعی شده است که در صورت تکرار رفتار احمدی‌نژاد این طرح را دنبال خواهد کرد.

گفتنی است چندی قبل وزارت اطلاعات پس از انهدام تیم‌های تروریستی مسلحانه دشمنان نظام اسلامی، چند گروه تروریسم فرهنگی و جاسوسی نرم را نیز شناسایی و منهدم کرد که اطلاعات مربوط به این عملیات‌های موفقیت‌‌آمیز نیز به‌صورت اطلاعیه‌هایی جداگانه منتشر شده است.

بسیاری از دستگیرشدگان فعلی بنابر اطلاعات موثقی که در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار دارد در ارتباط مستمر با عناصری از سرویس‌های خبری و جاسوسی بیگانگان قرار داشته و اطلاعات مورد نیاز آن بنگاه‌ها را جمع‌آوری و به خارج از کشور مخابره می‌‌کرده‌اند. یکی از این ابرگروه‌ها، بنگاه بی‌بی‌سی فارسی است که پوشش خبری مناسبی را برای جریان هاشمی در ایران و خصوصا اظهارات مبتنی بر تخیل علی مطهری فراهم می‌‌آورد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...