نسخه چاپی

حمایت نخبه مصری از فرود موشك‌های ایرانی در اسرائیل

در دیدار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی ایران با نخبگان مصری كه عمر و موسی نیز در آن شركت كرده بود، یكی از نخبگان مصری از شلیك موشك‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی حمایت كرد. به گزارش ایرنا، در این نشست یكی از چهره‌های سیاسی مصری با ابراز احساسات شدید از اینكه موشك‌های ایرانی از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین اصابت كرد بسیار تشكر و قدردانی كرد و گفت امیدواریم اقدامات دیگر كشورها از جمله كشورهای عربی نیز مانند ایران باشد و از حق ملت فلسطین حمایت كنند.



در دیدار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسلامی ایران با نخبگان مصری که عمر و موسی نیز در آن شرکت کرده بود، یکی از نخبگان مصری از شلیک موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی حمایت کرد. به گزارش ایرنا، در این نشست یکی از چهره‌های سیاسی مصری با ابراز احساسات شدید از اینکه موشک‌های ایرانی از غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین اصابت کرد بسیار تشکر و قدردانی کرد و گفت امیدواریم اقدامات دیگر کشورها از جمله کشورهای عربی نیز مانند ایران باشد و از حق ملت فلسطین حمایت کنند.

پس از سخنان وی، حاضران با دست زدن‌های متعدد از او قدردانی کردند. وی اظهار داشت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای نابودی اسرائیل اعلام کرده الان می‌بینیم که موسسات آمریکایی نیز مورد تایید قرار می‌دهند و می‌گویند اسرائیل تا 10 الی 15 سال دیگر نابود شدنی است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...