نسخه چاپی

سعید قاسمی: بازداشت «مرتضوی» معنادار بود

عکس خبري -سعيد قاسمي: بازداشت «مرتضوي» معنادار بود

«سعید قاسمی» از اعضای «انصار حزب‌الله» با انتقاد از قوه‌قضاییه به دلیل «شتاب» در دستگیری «سعید مرتضوی» گفت بازداشت دادستان سابق تهران پس از پخش فیلم فاضل لاریجانی جای «تامل» دارد.

به گزارش نما به نقل از جوان آنلاین «سعید قاسمی» از اعضای «انصار حزب‌الله» با انتقاد از قوه‌قضاییه به دلیل «شتاب» در دستگیری «سعید مرتضوی» گفت بازداشت دادستان سابق تهران پس از پخش فیلم فاضل لاریجانی جای «تامل» دارد.

قاسمی روز چهارشنبه (18 بهمن) از مقام‌های قضایی پرسید: «اگر مرتضوی از مدت‌ها قبل مرتکب خطا شده بود، چرا بازداشت وی پس از تنش میان مجلس و دولت صورت گرفته است؟»وی همچنین خطاب به مسوولان قضایی گفته که «اگر خواهان اجرای صحیح عدالت هستید و اگر مرتضوی حکم سنگینی داشته چرا تا به حال این قضیه را دنبال نکرده‌اید.‌»

این فعال حزب‌الله در بخش دیگری از سخنان خود از ضبط مخفیانه جلسه مرتضوی و لاریجانی و پخش آن از سوی محمود احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر سابق کار نیز انتقاد کرده است.

قاسمی این اقدام احمدی‌نژاد را «بسیار غیرمنطقی، غیرعاقلانه، اشتباه محض و برخلاف خط مشی و مصالح نظام» دانسته است. وی در عین حال از روسای قوای مجریه و مقننه خواسته به دلیل وقایع «تلخ» روز یکشنبه از رهبری عذرخواهی کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...