نسخه چاپی

آخرین اخبار جاده های كشور + بسته شدن آزاد راه قزوین-رشت

عکس خبري -آخرين اخبار جاده هاي کشور + بسته شدن آزاد راه قزوين-رشت

آخرين اخبار جاده ها 1390/12/27

برابر اعلام پليس راه استان قزوين ،آزاد راه قزوين-رشت به علت بارش شديد برف و كولاك و عدم ديد كافي از ساعت 13:15 مسدود اعلام گرديد

برابر اعلام پليس راه استان گيلان محورهاي اسالم-خلخال و پونل-دوران به علت بارش شديد برف و كولاك و عدم ديد كافي از ساعت 12:30 تا اطلاع ثانوي مسدود اعلام گرديد.

برابر اعلام پليس راه استان آذزبايجان غربي محورهاي سردشت-پيرانشهر و سردشت-مهاباد به علت بارش شديد برف و كولاك و عدم ديد كافي از ساعت 12:30 تا اطلاع ثانوي مسدود اعلام گرديد.

برابر اعلام پليس راه استان زنجان محور هاي زنجان-دندي و زنجان-طارم به علت بارش شديد برف و كولاك و عدم ديد كافي از ساعت 08:30 تا اطلاع ثانوي مسدود گرديد.

آخرين اخبار جاده ها 1390/12/26

ترافيك سنگين در محورهاي كرج به چالوس، محور هراز،‌محور تهران به كرج، محور كرج به قزوين گزارش شده و محور استان كرمان، محور انار به يزد به جهت وزش طوفان تا اطلاع ثانوي مسدود است.

براي كاميون ها نيز محدوديت هايي در جاده هراز به علت مسافرت‌ها ايجاد شده و فقط آنهايي كه مواد سوختي و غذايي حمل مي كنند اجازه تردد دارند.

از ساعت 12 شب تا ساعت 12 روز جاري تعدادي تصادف منجر به فوت داشتيم كه اين تصادفات به علت انحراف به چپ،‌عدم توجه به جلو هنگام رانندگي و تخطي از سرعت مطمئنه بوده است.

ضمنا اطراف بهشت زهرا در جاده قديم تهران به قم، بزرگراه بهشت زهرا و همچنين بزرگراه خليج فارس با ترافيك سنگيني ترافيك سنگين گزارش شده است كه با تلاش پرسنل در حال روان سازي ترافيك مي‌باشد.

شما مي توانيد براي دريافت پيامکهاي لحظه اي اخبار حوادث جاده اي به اين آدرس مراجعه کرده و با درج شماره تلفن همراه خود اين پيامکها را دريافت کنيد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...