نسخه چاپی

بدشناسی مدافع ایرانی میلیاردی بعد از 4 بار عمل زیبایی!

این مدافع مشهور ایران تا به حال چهار بار برای بازگشت مو های خود و رسیدن به زیبایی دست به جراحی زده است و آثار این جراحی در سر او كاملا دیده می شود اما چیزی كه پس از این جراحی ها بازنگشت موهای ستاره بود كه هنوز هم او را بدون مو می بینیم اما همچنان این ستاره با قراردادی میلیاردی در تلاش برای بازگشت مو های خود است.


بهترین برندها و بهترین جراحی های زیبایی در اختیار ستاره هاست که در چشم هستند و حتی وین رونی هم از این قاعده مستثنی نبود و با کاشت مو به زیبایی خود کمک کرد. در ایران هم بازیکنان و مربیان برای زیبایی دست به جراحی؛ بوتاکس و هر نوع زیبایی می زنند. استفاده از رنگ مو در بین بسیاری از مربیان به امری عادی تبدیل شده است. اما در بین این ستاره ها یک مدافع بدشانس هم وجود دارد. او که خیلی زود و در جوانی موهای خود را با ریزش فراوان از دست داد اکنون سال هاست که برای زیبایی خود تلاش می کند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
این مدافع مشهور ایران تا به حال چهار بار برای بازگشت مو های خود و رسیدن به زیبایی دست به جراحی زده است و آثار این جراحی در سر او کاملا دیده می شود اما چیزی که پس از این جراحی ها بازنگشت موهای ستاره بود که هنوز هم او را بدون مو می بینیم اما همچنان این ستاره با قراردادی میلیاردی در تلاش برای بازگشت مو های خود است. شاید اگر او هم همانند وین رونی زیبایی خود را به متخصصی زبر دست می سپرد اکنون موهایش مثل ستاره منچستر یونایتد پر پشت بود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...