نسخه چاپی

قتل‌عام تروریست‌ها در معركه بزرگ

صفحات وابسته و نزدیك به شورشیان مسلح در فیس‌بوك از چند روز پیش با اعلام فراخوان‌های متعدد از اعضای خود خواستند برای حمله به دمشق از محور جوبر – العباسیین وارد منطقه جوبر و زملكا شوند.


صفحات وابسته و نزديك به شورشيان مسلح در فيس‌بوك از چند روز پيش با اعلام فراخوان‌هاي متعدد از اعضاي خود خواستند براي حمله به دمشق از محور جوبر – العباسيين وارد منطقه جوبر و زملكا شوند. به همين‌منظور، حضور بيش از 2500 تن از شورشيان وابسته به ارتش آزاد و تروريست‌هاي جبهه النصره در حي الجوبر اين فرصت را در اختيار ارتش سوريه قرار داد تا ضربات سنگيني بر آن‌ها وارد كند. گفته مي‌شود برخي از فرماندهان ارتش آزاد با تجربه از دو حمله تيرماه و آبان‌ماه گذشته به دمشق كه طي آن، بيش از 15هزار تن از شورشيان كشته شدند، معتقد بودند تا زماني كه ارتش، محورهاي دوما به دمشق، حرستا به دمشق، غوطه شرقيه به دمشق و همچنين دو منطقه داريا و معظميه را در كنترل و محاصره داشته باشد، ورود از محور جوبر، خودكشي است؛ اما جبهه النصره با اين درخواست‌ها مخالفت كرده و بر حمله سريع از محور جوبر تأكيد كردند.
روزنامه السفير در گزارشي به قلم خبرنگار خود در دمشق نوشت: ارتش سوريه از اين حمله مطلع بود و ضدحمله‌اي را به محل استقرار شورشيان در حي الجوبر و زملكا و بيشتر مناطق غوطه الشرقيه ترتيب داد. در اين ضد عمليات كه تنها چند ساعت پيش از حمله گروه‌هاي وابسته به جبهه النصره صورت گرفت، صدها تن از شورشيان مسلح كشته شدند و در منطقه حرستا بيش از 200 نفر توسط ارتش دستگير شدند. با نگاهي به صفحات فيس‌بوك و يوتيوب شورشيان مسلح در سوريه، آن‌ها تصاوير صدها همرزم خود را كه در نبردهاي ديروز و امروز به هلاكت رسيده‌اند، منتشر كردند و از اينكه اين عمليات شكست‌خورده، فرماندهان جبهه النصره را به‌شدت سرزنش مي‌كنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...