نسخه چاپی

مرتضوی: خودم از فاضل لاریجانی فیلم گرفتم

سعید مرتضوی دخالت مدیران دولتی در فیلمبرداری پنهانی از فاضل لاریجانی را رد كرده و گفته كه خودش از وی فیلم گرفته است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، یكی از پرسنل سازمان تامین اجتماعی از احضار هشت نفر از مسوولان حوزه ریاست این سازمان به دادستانی تهران در خصوص فیلم مرتبط با ˈسعید مرتضوی ˈ و ˈفاضل لاریجانیˈخبر داد.

سید ˈمحمد حسینی ˈ با اشاره به اینكه ˈفاضل لاریجانیˈ از مرتضوی به عنوان نشر اكاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شكایت كرده است؛ اظهارداشت:همه پرسنل حوزه ریاست شاهد و گواه مراجعه و حضور فاضل لاریجانی در سه نوبت به دفتر ریاست سازمان تامین اجتماعی بوده اند و این مراجعه از درب ورودی تا سایر مراحل ثبت و ضبط گردیده و قابل انكار نیست.

وی افزود: احضارشدگان به دادستانی تهران در اظهارات خود گفته اند كه اصرار و پیگیری غیر معمول ف... ل... برای وصل شدن به آقای بابك ز... و پیشنهاد پرداخت 30 میلیارد تومان برای انعقاد تفاهم نامه و انجام معامله با سازمان بوده است.

حسینی گفت: آقای مرتضوی بعد از درخواست وی و تاكید بر انجام این تفاهم نامه،مراجع بازرسی دفتر رییس جمهوری را در جریان كامل اتفاقات رخ داده قرار داده است.

وی اظهار داشت:براساس اظهارات هشت تن از پرسنل احضار شده حوزه ریاست سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد كه مرتضوی در تمام مراحل پاسخ گویی و ادای توضیح به مقامات قضایی صراحتا اذعان كرده كه خودشان این جلسه را ثبت و ضبط كرده اند و علت آن را دفاع از خود پیرامون گزارشات و شائبه هایی دانسته است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...