نسخه چاپی

پیدا شدن یك كد جالب در قتل مولوی براهویی!

در حالیكه هنوز دستگاه های امنیتی به صورت رسمی در اینباره اظهار نظری نكرده و همچنان مشغول تحقیقات می باشند ولی برخی شنیده ها حاكیست كه این قتل به خاطر برخی اختلافات شخصی و خصوصی بوده است

چند روز قبل تعدادی افراد مسلح ناشناس، روز جمعه (13 بهمن 1391) "مولوی عبدالله براهویی"، امام جماعت یکی از مساجد شهر زاهدان را ترور کرده و به قتل رساندند.
به گزارش زاهدان پرس، افراد مسلح که سوار بر یک خودروی سواری بودند، با تیراندازی به سوی خودروی این مولوی را به قتل می رسانند.
مولوی عبدالله براهویی در حالی به قتل رسیده که علاوه بر تدریس در چند مکتب سطح شهر زاهدان، امامت یکی از مساجد اهل سنت واقع در خیابان بدر زاهدان را نیز بر عهده داشته است .

در همین حال پایگاه های اینترنتی گروه های مختلف تروریستی باقیمانده گروهک در حالیکه تاکنون دستشان به خون ده ها تن از اهل سنت الوده است ضمن محکومیت این ترور خواستار انتقام از قاتلین این حادثه شدند.

نکته جالب توجه انکه این گروه های تروریست که از ترور مولوی مصطفی جنگی زهی حمایت میکردند اینک قتل مولوی براهویی را محکوم می کنند!

تبلیغات گسترده گروه های وهابی تروریست در فضای مجازی به ظن خود گرچه برای تحت تاثیر قرار دادن پرونده مولوی نقشبندی– قاتل مولوی جنگی زهی- صورت می پذیرد ولی اعلام خونخواهی این گروه ها به نظر می آید تا حدودی گره از برخی شبهات درباره این پرونده را بگشاید!

در حالیکه هنوز دستگاه های امنیتی به صورت رسمی در اینباره اظهار نظری نکرده و همچنان مشغول تحقیقات می باشند ولی برخی شنیده ها حاکیست که این قتل به خاطر برخی اختلافات شخصی و خصوصی بوده است.

لازم به ذکر است هنوز از علت و شناسایی عوامل ترور اطلاع دقیقی در دسترس نیست و مسئوولین امنیتی در اینباره اظهار نظر رسمی نکرده اند.

گفتنی است، مولوی عبدالحمید نیز در نماز میت مولوی براهویی از دستگاه امنیتی و قضایی خواستار شناسایی عوامل قتل این مولوی شده است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...