نسخه چاپی

توقف پرسپولیس مقابل نفت

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت یازدهمین تساوی خود را در این فصل به دست آورد تا همچنان رتبه اش دو رقمی بماند.

به گزارش نما، روز سوم از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز شنبه با دیدار تیم های نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر را در اینجا ببینید.

بازی با شوک زودهنگام نفت آغاز شد، ارسال بازیکنان نفت در ثانیه 46 بازی پس از کنترل توسط امین منوچهری در محوطه جریمه به مصطفی سیفی رسید و این بازیکن توانست تیمش را با یک گل پیش بیندازد. بعد از این گل نفت بسیار زود عقب نشست و همین موضوع فرصت را در اختیار پرسپولیس قرار داد که به دروازه نفت نزدیک شود.

در دقیقه 18 ارسال بازیکنان پرسپولیس بعد از ضربه سر قاضی مقابل ولاتکو دانوفسکی، بازیکن مقدونیه‌ای پرسپولیس قرار گرفت تا او در نخستین بازی خود گل تساوی را وارد دروازه نفت کند. بعد از این گل حملات پرسپولیس که به بازیکنان ملی پوش خود نیز در نیمه نخست استراحت داده بود، کمتر شد و در مقابل نفت تهران با استفاده از ضدحملات موقعیت‌های ناقصی را ایجاد کرد که بی نتیجه ماند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک تمام شود.

در نیمه دوم هم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. در دقیقه 53 یکی از معدود موقعیت‌های مناسب بازی نصیب کریم انصاری‌فرد شد که ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان نفت راهی کرنر شد.

ادامه بازی جز حملات پراکنده و بی‌هدف دو تیم اتفاق ویژه‌ای نداشت و تنها بعد از اینکه انصاری‌فرد در دقیقه 82 از داور مسابقه کارت زرد گرفت، یحیی گل‌محمدی اعتراض شدیدی کرد و جهانبازی نیز او را کنار زمین اخراج و به روی سکوها فرستاد تا نیمه دوم بازی حداقل رخدادی قابل توجه داشته باشد. در دقیقه 90 ضربه کاشته نوروزی از پشت محوطه جریمه نفت راهی به دروازه نیافت و در دقیقه 3+90 نیلسون ضربه مهاجم نفت را مهار کرد تا در نهایت این دیدار با همان نتیجه تساوی یک بر یک نیمه نخست تمام شد.

از نکات جالب این دیدار می‌توان به شکسته شدن طلسم حفظ دروازه پرسپولیس و نخستین حضور ولاتکو اشاره کرد. در این فصل، این نخستین امتیازی بود که نفت از پرسپولیس گرفت تا طلسم این تیم تهرانی شکسته شود.

با این نتیجه نفت با 40 امتیاز و پرسپولیس با 32 امتیاز در همان رده‌های پنجم و یازدهم جدول باقی ماندند.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، محسن‌ بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، امیرحسین فشنگچی، رضا حقیقی، ولادتکو دانوسکی( از دقیقه 77 هادی نوروزی)، محمد نوری( از دقیقه 73 مهرداد پولادی)، مارکو پروویچ، محمدقاضی ( از دقیقه 60 غلامرضا رضایی) و کریم انصاری‌فرد

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نفت تهران:

حامد فلاح‌زاده، وریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، میثم حسینی، مهدی خیری( از دقیقه 59 محمد حسین مهرآزما)، یعقوب کریمی( از دقیقه 81 رضا نوروزی)، مصطفی سیفی، علیرضا عزت کرامت و امین منوچهری( از دقیقه 69 ماریو راموس)

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...