نسخه چاپی

رویانیان:بازیكنان پرسپولیس باید به خودشان بیایند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیكنان باید به خودشان بیایند مساوی برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت: بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان بیایند و انتظار هواداران را برآورده کرده و بدانند که مساوی مقابل حریفان فایده‌ای ندارد. باید برای کسب جایگاه خوب در جدول رده‌بندی بازی‌های باقیمانده را با پیروزی به پایان برسانند.

وی افزود: درست است که پرسپولیس در سه بازی اخیر مقابل تیم‌های اول، سوم و پنجم جدول رده‌بندی به تساوی دست یافته اما تیمی که امتیازات زیادی را از دست داده برای جبران مافات و بالا رفتن در جدول رده بندی باید در بازی‌های باقی مانده مقابل حریفان به برتری دست یابد. این مساوی‌ها نمی تواند برای کسب جایگاهی در خور شأن پرسپولیس، تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: برای ما لیگ و جام حذفی نباید فرق چندانی داشته باشد این تصور که تمام تلاش خود را در جام حذفی به کار بگیریم و به همین واسطه از کسب مساوی در لیگ راضی باشیم، تصور اشتباهی است. انتظار ما از برخی بازیکنان همچنان برآورده نشده است. ما همه امکانات و شرایط را فراهم کردیم که پرسپولیس در جمع برترین‌ها باشد ولی برخی بازیکنان هنوز به خودشان نیامده‌اند و نتوانسته‌اند، همان بازیکنی باشند که همه از آنها انتظار دارند.

رویانیان خاطر نشان کرد: اینجا پرسپولیس است و همه ما باید احساس مسئولیت بیشتری کرده و پاسخگوی 30 میلیون هواداری باشیم که عملکرد ما را زیر ذره‌بین دارند. واقعا برخی بازیکنان هرگز در حد و انتظار و توان خود ظاهر نشدند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: بنده در اردوی کرج و حتی قبل از آن مطالب زیادی را به طور مفصل با اعضای تیم در میان گذاشتم و از حرف‌های خودم بر نمی‌گردم. ما همه کاری کردیم تا پرسپولیس آن تیمی باشد که هواداران می‌خواهند. ولی از دست رفتن امتیازات نباید به یک عادت بد تبدیل شود. کادر فنی باید این موضوع را بررسی کند که چرا برخی بازیکنان در حد انتظار ظاهر نمی‌شوند و با وجود حمایت‌های کادر فنی، مدیریت و حتی هواداران نتوانستند به خودشان بیایند. قطعا یک جای کار اشکال دارد و ما دیگر دست روی دست نگذاشته و باید برای برآورده کردن انتظارات هواداران هر اقدامی که به نفع تیم است، را انجام دهیم.

رویانیان، تاکید کرد: جام حذفی برای ما مهم است ولی به همان اندازه لیگ برای ما اهمیت دارد. پرسپولیس باید از این وضعیت خارج شود و در لیگ به جایگاهی برسد که در شأن هوادار است. برای بالا رفتن در جدول لیگ سه امتیاز هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد و دیگر فرصتی برای جبران باقی نمی ماند. اما باید حریفان را ببریم و صعود چشمگیری در لیگ داشته باشیم. تیم پرسپولیس با شروع نیم فصل دوم نشان داد که پتانسیل غلبه کردن بر حریفان را دارد.

وی متذکر شد: نفت تهران چهار بازی اخیرش را برده ولی ما در جام حذفی به برتری پر گل مقابل ملوان و نفت دست یافتیم. پس چرا باید در لیگ این گونه بوده و به مساوی راضی شویم و فقط یک امتیاز عاید تیم شود؟ این تصور غلط به وجود می آید که چون نباخته ایم خوب است. این تفکر اشتباه است. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید در بازی های آینده فقط برای برد بازی کند. پرسپولیس می‌تواند فاصله امتیاز با حریفان را کم کرده و تفکر تیم باید این باشد که در جام حذفی برای قهرمانی بازی کنیم و در لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیایی. شان و جایگاه پرسپولیس این نیست که در اینجای جدول رده بندی باشد بازیکنان باید با تمام وجود در لیگ به میدان بروند و بدانند که کسب مساوی با باخت فرق‌اش یک امتیاز است.

رویانیان در پایان گفت: از اول فصل تا کنون سعی کردیم همه امکانات و شرایط را فراهم کنیم و حتی به هنگام باخت ها خودمان را سپر کردیم و پاسخگوی رسانه‌ها و هواداران شدیم. ما همه گونه حمایتی از بازیکنان کرده‌ایم. از نظر مالی، رفاهی و پاسخگویی به افکار عمومی گرفته تا سایر مسایل که نمی‌خواهم آنها را بازگو کنم اما برخی بازیکنان هنوز به خودشان نیامده‌اند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...