نسخه چاپی

احمدی‌نژاد:انقلاب هویت و موجودیت ماست

احمدی‌نژاد گفت: هر كسی در زندگی مشكلاتی دارد، ولی این به این معنا نیست كه به فكر عظمت كشورمان نباشیم. انقلاب متعلق به ملت است و در واقع یك عظمت، تاریخ و آینده است، این هویت و موجودیت ماست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: انقلاب متعلق به ملت ایران است و در واقع یک عظمت و تاریخ است و هویت و موجودیت ماست.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شما حضور باشکوه مردم را در این راهپیمایی با توجه به برخی از مشکلاتی که درکشور وجود دارد،چگونه می‌بینید؟ گفت: مقایسه اراده ملت و عظمت‌های مردم با مشکلات به نظر یک ‌بی‌انصافی نسبت به ملت است.

وی افزود: ما هیچگاه نداشته‌ایم که اینطور سوال شود که شما در راهپیمایی 22 چه کار می‌کنید.

احمدی‌نژاد گفت: هر کسی در زندگی مشکلاتی دارد، ولی این به این معنا نیست که به فکر عظمت کشورمان نباشیم. انقلاب متعلق به ملت است و در واقع یک عظمت، تاریخ و آینده است، این هویت و موجودیت ماست.

رییس‌جمهور همچنین تصریح کرد: کشور مال ملت است و انقلاب مال آنهاست، همه چیز مال ملت است و مطئمن باشید که هر سال حضور مردم نسبت به سال قبل باشکوه‌تر است؛ چراکه ملت بالاتر، بزرگ‌تر و عزیزتر است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت: می‌بینیم که یک اقیانوس بزرگ بیکران در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و همه هستند. اقشار و سلیقه‌های گوناگون حضور دارند و به طور حتم این حضور اثر خود را تا دورترین نقاط عالم در جهت اصلاح، عدالت، توحید و یگانه‌پرستی و در جهت عزت هر چه بیشتر ملت ایران و سایر ملت‌ها خواهد گذاشت.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...