نسخه چاپی

سخنرانی لاریجانی در قم ناتمام ماند+تصویر

سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) به علت شعارهای جمعی از راهپیمایان ناتمام ماند.

به گزارش نما به نقل از مهر، دکتر علی لاریجانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قم به سخنرانی پرداخت.

نماینده مردم قم در مجلس در حالی سخنرانی خود را شروع کرد که شعارهای "بصیرت بصیرت" و برخی شعارهای دیگر این سخنرانی را با اختلال مواجه کرده بود.

رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود بدون توجه به شعارهای حاضرین در مجلس به سخنرانی خود که از قبل آماده کرده و مکتوب بود ادامه داد. در حالی که رفته رفته بر صدای شعاردهندگان افزوده می‌شد، صدای لاریجانی به سختی از پشت تریبون شنیده شد.

لاریجانی در ابتدا گفت: امروز روز بزرگ و از ایام الله و روزی است که مصداق آیه "جاء الحق و ذهق الباطل" است.

وی افزود: در سال 57 نظام ضد اسلامی و دیکتاتوری طاغوت توسط ملت ایران از بین رفت و جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل پدید آمد که از آن به عنوان زلزله سیاسی قرن یاد می‌شود.

31384_470.jpg


در این حین بخشی از جمعیت بر شدت شعارهای خود اضافه کردند و شعارهای "خواص بی بصیرت " سر دادند و حتی اشیائی به سمت جایگاه سخنرانی رئیس مجلس پرتاب شد.

در این شرایط حلقه محافظان لاریجانی در جایگاه تنگ تر شد و آنها از رئیس مجلس خواستند تا سخنرانی خود را متوقف کند، اما لاریجانی برای ادامه صحبت هایش اصرار داشت.

وی در واکنش به اعتراضات برخی از راهپیمایان گفت: امروز روز 22 بهمن و روز مبارکی است و روزی است که باید با رهبر معظم انقلاب بیعت کنیم و نباید با اینگونه اقدامات این جشن بزرگ را خدشه دار کنیم.

در ادامه وقتی حاضرین و معترضین در شبستان به سمت محل جایگاه سخنرانی حرکت کردند در این هنگام لاریجانی را که دیگر نماینده مردم قم در مجلس و استاندار قم همراهی می‌کردند توسط محافظان به سمت پشت جایگاه هدایت شد.

خبرنگار مهر حاضر در این مراسم گزارش می دهد که گروهی از معترضان به رئیس مجلس هم اکنون در خیابان پشت شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع کرده اند و با سر دادن شعارهایی علیه لاریجانی مانع خروج وی از حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) شده‌اند.

در همین رابطه سایت خبری مجلس با سازماندهی خواندن اعتراضات به لاریجانی اینطور نوشت: صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند ، تلاش کردند با برخی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی دکتر لاریجانی در مراسم شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...