نسخه چاپی

مردم علیه هاشمی شعار دادند یابه نفع او؟

خبرگزاری‌های كشور در حالی از سر داده شدن شعارهایی علیه هاشمی رفسنجانی در حاشیه حضور وی در راهپیمایی 22 بهمن خبر می‌دهند كه سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام چنین نظری ندارد و تأكید كرده است كه مردم با دیدن آیت‌الله، شعار "درود بر هاشمی" سر داده‌اند.


به گزارش نما به نقل از مشرق، آیت‌الله هاشمی بهرمانی(رفسنجانی) امروز به همراه همسرش در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در تهران حضور یافت.

حضوری که البته اخبار ضد و نقیضی از حاشیه‌های آن منتشر شده است.

خبرگزاری مهر، که نخستین رسانه‌ای بود که به حاشیه‌های حضور آیت‌الله 78 ساله در جمع مردم اشاره کرد؛ در خبر خود در این‌باره می‌نویسد: برخی از مردم حاضر در راهپیمایی هنگام مشاهده آیت الله هاشمی علیه وی شعار سر دادند.

این خبرگزاری همچنین ادامه می‌دهد: برخی از هواداران آیت الله هاشمی نیز که وی را همراهی می کردند با در دست داشتن تصاویر امام(ره) و رهبری شعارهایی در حمایت از وی سر دادند.

خبر خبرگزاری مهر درباره حاشیه‌های حضور آیت‌الله هاشمی در مراسم راهپیمایی امروز توسط تعدادی دیگر از رسانه‌های کشور نیز پوشش داده شد.

به گزارش مشرق، ماجرا اما وقتی جالب می‌شود که سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام، خبر مربوط به حضور آیت‌الله در مراسم راهپیمایی و ماجرای شعارها را اینطور منتشر کرد:

"انبوهی از مردم که آیت الله هاشمی رفسنجانی را در جمع خود حاضر می دیدند با سر دادن شعارهای "الله اکبر ، خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد، سلام بر خامنه ای درود بر هاشمی ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تا مسافتی به سمت میدان آزادی همراهی کردند."

سایت مجمع تشخیص مصلحت در خبر خود هیچ اشاره‌ای به شعارهای منتقدانه علیه آیت الله هاشمی نکرده است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...