نسخه چاپی

اقتدار ملی

محمد كاظم انبارلویی

22 بهمن ملت ايران يكصدا عزم خود را براي تداوم انقلاب اسلامي و مقابله با دشمنان نظام نشان داد.
حضور حماسي، كم‌نظير، غرورانگيز و به يادماندني ديروز ملت در تهران و شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتي روستاهاي دور، نشان داد انقلاب در 34 سالگي خود طراوت، تازگي و سرزندگي‌اش را حفظ كرده است. امروز در حالي ما 34 سالگي انقلاب را پشت سر مي‌گذاريم كه دور تا دور مرزهاي جمهوري اسلامي در محاصره نظامي دشمن است.
آمريكايي‌ها، انگليسي‌ها و ... ناوگان نظامي خود را در وجب به وجب خليج‌فارس مستقر كرده‌اند و در برخي كشورهاي خليج‌فارس پايگاه نظامي زده‌اند ناتو در پاكستان و افغانستان كوچه به كوچه و كوه به كوه را به بهانه طالبان، سرباز گذاشته است اما آنها خوب مي‌دانند آمده‌اند يك حلقه از حلقات محاصره جمهوري اسلامي را تكميل كنند.
در شمال كشور آمريكايي‌ها در جمهوري‌هاي سابق شوروي مثل آذربايجان، نيرو پياده كرده‌اند.
غرب، تركيه و عراق عرصه حضور نيروهاي اهريمني شيطان بزرگ و شياطين كوچك است.
اين محاصره نظامي چه معني مي‌دهد؟ مردم اين تهديد را خوب مي‌فهمند. بيش از سه هزار كانال تلويزيوني در آسمان ايران، فرهنگ اسلام و ايران را كه در قلب مردم جاي دارد هر لحظه بمباران مي‌كنند.آنها بمب‌هاي سياه‌پردازي خشونت، سكس، عوام‌فريبي،‌ ترديدآفريني و ... را بر سر و روي مردم مي‌ريزند هزاران سايت خبري، صدها پژوهشكده و پژوهشگاه و ده‌ها مركز فرماندهي جنگ نرم شبانه‌روز مشغول توطئه و دسيسه براي سرنگوني نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.
يوم‌الله 22 بهمن آوردگاه ارزيابي اين همه قدرت‌نمايي اردوگاه غرب عليه ملت ايران بود.
مردم آمده بودند كه به استراتژيست‌هاي جنگ سخت و نرم آمريكا بگويند آب در هاون مي‌كوبيد.
مردم آمده بودند كه بگويند تا آخرين قطره خون، تا آخرين نفس و تا آخرين نفر در حمايت از انقلاب و اسلام ايستاده‌ايم.
مردم آمده بودند كه بگويند ما پشت سر رهبري مظلوم انقلاب مثل كوه ايستاده‌ايم و خاطره تاسفبار تنها گذاردن رهبران الهي در طول تاريخ در برابر مستكبران را تكرار نخواهيم كرد.
آمريكايي‌ها عدد و رقم اين حضور حماسي را بر حسب گزارش ماهواره‌هاي جاسوسي خود با خطاي يك درصد هم دارند و مي‌دانند در ايران چه هنگامه‌اي در 22 بهمن بر پا شد.
آنها 34 سال است دست به ماشه هستند تا ببينند اگر اين حضور بي‌رمق يا كم شده، سلاح‌هاي خود را به سوي ملت بچكانند.
واقعا بايد به دست و بازوي چنين ملتي بوسه زد كه زمان‌شناس و بصير است و پيام‌هاي خود را با گام‌هاي استوار و با زبان رسا به دشمن اعلام كرد.
وزير خارجه جديد آمريكا جان كري در اولين موضع‌گيري سياسي خود درباره مناسبات واشنگتن با تهران گفته است:
1- اوباما هيچ گزينه‌اي از جمله حمله نظامي را از روي ميز حذف نكرده است.
2- اگر ايران نگراني‌ها از دستيابي به سلاح هسته‌اي را پاسخ دهد و آماده گفتگوي واقعي باشد جامعه بين‌الملل آماده است پاسخ مثبت دهد.
ديروز ملت ايران پاسخ وزير خارجه آمريكا را داد و پيش از آن هم رهبري معظم انقلاب پنج‌شنبه گذشته پاسخ كوبنده‌اي به چنين اظهاراتي دادند. آمريكايي‌ها وقتي از حمله نظامي سخن مي‌گويند يعني آرزوي مرگ ملت ايران را دارند. طبيعي است ملت ايران هم بايد متقابلا همين آرزو را براي آمريكا و يا به تعبير جان كري جامعه بين‌الملل (بخوانيد آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي) داشته باشد.
لذا فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس كه ديروز از زبان ملت ايران گوش ماهواره‌هاي جاسوسي دشمن را كر كرد پاسخ اين ياوه‌گويي بود.
چندكشور هسته‌اي جهان دور هم جمع شده‌اند و اسم خود را گذاشته‌اند جامعه بين‌الملل و مدام از خطر سلاح هسته‌اي مي‌گويند. اين جامعه بين‌الملل اگر عقل داشت بايد به اين سئوال پاسخ مي‌داد كه اگر داشتن سلاح هسته‌اي بد و زشت و غير اخلاقي است، چرا زرادخانه‌هاي خود را پر از سلاح هسته‌اي كرده‌ايد؟ اگر سلاح هسته‌اي نگراني‌آور است، چرا ملت‌ها و دولت‌هاي هسته‌اي جهان كمترين نگراني از داشتن اين سلاح جهنمي ندارند. دولت و ملت ايران بارها گفته‌اند ما نه سلاح هسته‌اي داريم و نه قصد ساختن آن را در خيال خود مي‌گنجانيم. ما به آنها مي‌گوييم شما به اصطلاح جامعه بين‌الملل بايد خلع سلاح هسته‌اي شويد مي‌گويند ما نگرانيم. از چه نگران هستيد. چرا شوخي‌ مي‌كنيد. شوخي‌اي كه ممكن است جان ميليون‌ها انسان را به خطر بيندازد.
جان كري مي‌گويد؛ اگر ايران آماده گفتگوي واقعي باشد آماده‌ايم پاسخ مثبت بدهيم. خوب اين همه گفتگو در وين، مسكو، عراق و استانبول پيرامون موضوعات هسته‌اي واقعي نبوده، پس در اين ادوار گفتگو چه گفته شده و چه شنيده شده است؟
پس از هر دور گفتگو فشار، تهديد و تحريم بيشتر شده است. حتي فراتر از قطعنامه‌هاي شوراي امنيت هرچه خواستيد كرديد چه نتيجه گرفتيد؟ با عربده‌جويي كه مشكل حل نمي‌شود الان هم كه دست روي ماشه گذاشته‌ايد عملا به تهران پيام مي‌دهيد كه براي دفاع از خود بايد سلاح هسته‌اي داشته باشيد. آمريكا‌يي‌ها مي‌خواهند ما را مثل خود آلوده كنند تا دولت ايران دست از شعار راهبردي خلع سلاح هسته‌اي بردارد اما آنها كور خوانده‌اند. پاسخ ملت ايران همان است كه در 22 بهمن فرياد كرد.
اقتدار ملي در ايران در اوج است. اين اقتدار، يك ابرقدرت را در شرق از هم فرو پاشيد. بزودي حريف و رقيب خود در غرب را متلاشي مي‌كند. اقتدار ملي ما مستظهر به اقتدار الهي است. هيچ قدرتي قادر نخواهد بود در برابر قدرت خدا قد علم كند. خداوند بيني مستكبران را به خاك خواهد ماليد.
آمريكايي‌ها بزودي اسباب‌ بازي‌هاي نظامي خود را در اطراف ايران جمع خواهند كرد و به داخل مرزهاي خود براي سركوب جنبش ضد سرمايه‌داري خواهند برد. قرن ما قرن بيداري ملت‌ها است. دولت‌ها را مي‌توان سرنگون كرد اما ملت‌ها را نمي‌توان نابود كرد. در ايران يك ملت دارد حكومت مي‌كند لذا آمريكايي‌ها سقوط ملت ايران را به گور خواهند برد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...