نسخه چاپی

اعتراض‌های خداداد به داور فیزیكی نشد

عکس خبري -اعتراض‌هاي خداداد به داور فيزيکي نشد

خداداد عزیزی با انتقاد شدید از داوری بازی ابومسلم و استیل‌آذین گفت: در طول دوران فوتبالم چنین داوری ندیده بودم.

به گزارش نما به نقل از مشرق ؛ سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در گفت‌وگو با ايسنا ؛ منطقه خراسان، افزود: به هيچ عنوان بازي خوبي را شاهد نبوديم و داور با اجازه و اختيار خودش در سه دقيقه دو پنالتي گرفت و نتيجه بازي را تغيير داد.

وي ادامه داد: اگر يك انسان نابينا در مقابل تلويزيون مي‌نشست، با كشيدن دست روي صفحه تلويزيون مي‌فهميد كه اين صحنه‌ها پنالتي نبوده است.

عزيزي تصريح كرد: متاسفم كه بايد بگويم داور تنها هدفش مساوي كردن اين بازي بود و از اين بابت متعجب هستم.

وي به اعتراض شديد خود به داور اشاره كرد و افزود: چرا نبايد اعتراض كنم؟ نمي‌توان گفت اين دو پنالتي جزو اتفاقات فوتبال و اشتباهات داوري بوده و بايد بگويم اين اشتباهات سهوي بوده است.

عزيزي خاطرنشان كرد: بر فرض كميته داوران داور را محروم كند، آيا اين محروميت مشكلي را حل مي‌كند. من به همراه تمام كادر فني و مديريت ابومسلم و هواداران اين تيم حاضريم از كميته داوران عذرخواهي كنيم، آيا سه امتياز را به ما بر مي‌گردانند؟

وي تصريح كرد: از 17 سالگي در فوتبال بودم و در تمام رده‌هاي كشور فوتبال بازي كردم اما اتفاقات امسال ليگ دسته اول را هيچ جا نديده بودم و معتقدم امسال 13 امتياز ابومسلم به دليل اشتباهات داوري از دست رفت.

سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان با تاييد اعتراض‌هاي شديد خود به داور بازي تصريح كرد: درگيري فيزيكي من و داور يك خبر دروغ است و به هيچ عنوان با داور برخوردي نداشتم و تنها اعتراض كردم.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...