نسخه چاپی

نظرسعیدقاسمی‌درباره‌كاندیداتوری‌آقا محسن!

حاج سعید قاسمی در واكنش به اعلام كاندیداتوری محسن رضایی گفت: آقا محسن!ریاست جمهوری در بسته‌ای است كه شما بیخود دارید به آن می‌كوبید.


به گزارش نما، سعید قاسمی در گفتگو با «سراج 24» با تاکید بر اینکه در گذشته نیز دوستان ایشان سفارش‌هایی در خصوص عدم حضورشان در انتخابات ریاست‌جمهوری به وی داشته‌اند، اظهارداشت: ما در یک کلام صادقانه به ایشان می‌گوییم حیف است که آقای محسن رضایی که حرف آقا را گوش نکردی و وارد این مقوله شدی، خیلی چیزهای دیگر نیز حیف شد که هم شما برایش گریه کردی و هم ما!

وی با اشاره به اینکه این در بسته‌ای است که شما بیخود دارید به آن می کوبید، تصریح کرد: حیفه عزیزم! بیش از این هم تتمه چیزی که دارید را از دست می‌دهید، شما برای این صحنه نیستی.

قاسمی با تاکید بر اینکه کاندیداتوری محسن رضایی از اساس اشتباه است، افزود: اگر حرف گوش میدی که هیچ و الا شما هم در نوع خودت یک احمدی‌نژادی با ویژگی‌هایی به مراتب تندتر از احمدی‌نژاد.

این فرمانده سابق هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: مردم دوست دارند شما مختاروار از حق مردم دفاع کنی، مگر شهید صیادشیرازی را دوست نداشتند ، آیا صیادشیرازی یک چهره‌ی سیاسی بود که صیاد دل‌ها شد؛ او یک آدم با لباس نظامی و ویژگی‌های نظام بود که همیشه در خدمت به مردم و نظام ماند چرا که سرباز حقیقی ولایت بود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...