نسخه چاپی

واكنش طلاب و فضلا به حادثه دیروز قم

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای حوادث روز 22 بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) را محكوم و آن را سازماندهی شده دانست.


به گزارش نما به نقل از مهر، در اطلاعیه مجمع طلاب و فضلای قمی حوزه علمیه قم آمده است: اینک که تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بر این است که با استفاده از حربه‌های مختلف از جمله ایجاد تحریم‌های اقتصادی و سوء استفاده از اختلافات داخلی، میان ملت و نظام اسلامی فاصله ایجاد نمایند حضور باشکوه شما مردم عزیز انقلابی و ولایتمدار استان قم همگام با علما و مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم) در راهپیمایی روز 22 بهمن این پیام را به تمام جهانیان صادر کرد که ما مردم به رغم مشکلات فراوان معیشتی و اقتصادی همچنان در دفاع از انقلاب و ولایت مطلقه فقیه استوار ایستاده‌ایم.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قمی ضمن تشکر از حضور باشکوه شما مردم استان قم، تأسف عمیق خود را از اقدام جمعی از فرصت طلبان مدعی بصیرت که بدون توجه به قداست یوم‌الله 22 بهمن و موقعیت شهر مقدس قم و نیز حرمت حرم کریمه اهل‌بیت(س) به تشنج در میان سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی اقدام کردند، ابراز می‌نماید و این حرکت را با توجه به آن که برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خائنانه بودن اقدامات وحدت شکن بوده خلاف شرع بین می‌داند.

در ادامه بیانیه آمده است: بی تردید هر گروه ـ که متعلق به هر جریانی باشد ـ در روز 22 بهمن که جشن ملی ملت و روز وحدت کلمه آحاد ملت ایران اسلامی است اخلال به وجود آورد و یا اقدامی کند که کام مردم شرکت کننده در راهپیمایی را تلخ کند دانسته یا ندانسته در راستای اهداف استکبار جهانی علیه ملت ایران قدم برداشته است. کسی که ذره‌ای نسبت به این نظام و رهبری معظم آن دلبستگی داشته باشد نمی‌تواند خود را راضی کند که راهپیمایی 22 بهمن را به کام دشمنان نظام شیرین کند.

در بخش دیگری از بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قمی تصریح شده است: ساده انگارانه است که افرادی تصور کنند که این حرکت زشت و خلاف شرع اقدامی خودجوش و انتقام جویانه در پاسخ به قضایای اتفاق افتاده در مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر کار صورت گرفته باشد بلکه این فعالیت‌های سازمان دهی شده ریشه در برنامه‌ریزی‌های دشمنان کینه‌توز این نظام و انقلاب و ولایت دارد.

از این رو مجمع طلاب و فضلای قمی از مسئولان امنیتی و قضایی استان قم خواستار است که با پیگیری و شناسایی آمران و مأموران این حادثه و برخورد قانونی با ایشان از ادامه این‌گونه هتاکی‌ها به خصوص در آستانه انتخابات دوره جدید ریاست جمهوری پیشگیری نمایند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...