نسخه چاپی

بازیگر بدشانس سر صحنه تئاتر آتش گرفت!+عكس

بازیگر 24 ساله تئاتری در شیكاگو، در زمان اجرای نمایش به وسیله یكی از مشعل‌‌های روشن روی صحنه، آتش گرفت و شعله‌‌ها از سراپایش زبانه كشید.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبر نگاران ، این جوان هنرمند که در زمان حادثه 5 ساعتی در مقابل دیدگان تماشاگران مشتاق در میان همکارانش مشغول اجرای نمایش بود، با سرایت شعله‌‌های مشعل روی صحنه آتش گرفت و با این که به صورتش ماسک ضدحریق زده بود، اما شعله‌‌ها از میان شکاف‌‌های ماسک به صورتش رسید و دهان، گردن و دست چپ او آتش گرفت.

00000000000.jpg

 در حالی که این بازیگر روی صحنه تئاتر در میان شعله‌‌ها گیر افتاده و همکارانش برای کمک به او به دنبال دستگاه خاموش‌کننده آتش‌نشانی می‌گشتند، تماشاگران با تصور این که این تقلا و تکاپو نیز بخشی از نمایش است آرام و بی‌صدا در جای خود نشسته بودند تا این که ورود دستگاه اطفای حریق به روی صحنه تئاتر همه را از فاجعه‌ای آگاه کرد.

جوان مجروح پس از خاموش شدن آتش بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و با درمان بموقع تنها از ناحیه دهان، گردن و دست چپ آسیب‌‌های مختلفی دید در حالی که جراحت این هنرمند 24 ساله علاقه‌مندان را نگران کرده بود، با سر و صورت بانداژ شده مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و برای آرامش خاطرهوا دارانش با لبخندی سلامت خود را اعلام کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...