نسخه چاپی

برگزاری جلسات كمیته‌های امنیتی انتخابات

فرماندار تهران به برگزاری جلسات كمیته‌های امنیتی انتخابات در تهران اشاره كرد و از آمادگی صددرصد برای ایجاد و پشتیبانی شعب انتخابات خبر داد.


به گزارش نما، عیسی فرهادی فرماندار تهران در گفت‌وگو با فارس به آمادگی تهران برای برگزاری انتخابات 92 اشاره کرد و اظهارداشت: شکی در این نیست کههمیشه انتخاباتکشور مادر داخل و خارج مورد توجهقرار دارد.

فرماندار تهرانبا بیان اینکه به واسطه حساسیت انقلاب اسلامیو موقعیت و جایگاهی که ایران در سطح دنیا دارد همواره مورد توجه است، تصریح‌کرد:این توجه منجر به این می‌شود تا دشمنان درصدد توطئه و ایجاد مشکل در کشور باشند.

ویبر همین اساس به فتنه برنامه‌ریزی شده 88 اشاره کرد و افزود:دشمندر انتخابات سال 88 سرمایه‌گذاری کرد وآن اتفاقات روی داد.

*آمادگی صددرصد در ایجاد و پشتیبانی از شعب

فرهادیدر بخش دیگری از سخنان خود بهبرگزاری جلسات کمیته‌های امنیتی انتخابات در تهران اشاره کرد و اظهارداشت:آمادگی و تدابیر صددرصد برای ایجادشعب انتخابات، پشتیبانی از این شعب، امنیت در سطح شهر که توسط نیروی انتظامی تامین می‌شود، وجود دارد.

*تضمین‌کننده امنیت انتخابات مردم هستند

فرماندار تهران به برطرف شدن نقایصیکه در گذشته وجود داشتهاشاره ‌کرد و بابیان اینکههمیشهاکثر امنیتانتخابات رادر انقلاب ما مردم تامین می‌کنند، افزود‌: مشارکت حداکثری وگسترده مردم در انتخابات خود تضمین‌کننده امنیت است و همیشهدشمناز این ناحیهضربه خورده و خواهد خورد.

*تلاش دشمن برای کمرنگ‌شدن حضور مردم در انتخابات

فرهادی در عین حال بهتلاش دشمنبرای ایجادموانعیکه مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ‌تر کند اشاره کرد و اظهارداشت: باید تلاش کنیمزمینه مشارکت مردم افزایش یابد و در این راستا می‌توان شعب بیشتری ایجاد کرد تارفت و آمدنشانبه شعببرای حضور درانتخابات سهل‌تر باشد.

فرماندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در شهر تهرانوجوددارد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...