نسخه چاپی

نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس

اخبار پشت پرده حادثه قم تاسف برانگیز است

اخباری از عاملین اصلی و پشت پرده پرده حوادث قم به گوش رسیده كه تاسف برانگیز است ؛ اگر حتی رد یك عنصر دولتی در این قضایا باشد و یك عنصر حكومتی و دولتی در این قضایا و ساماندهی بد اخلاقی ها باشد ، حق مجلس است كه این داستان را پی گیری كند و ما از این قضیه نخواهیم گذشت و این قضیه را به جد پیگیری خواهیم كرد

به گزارش نما، منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: سپاسگراریم از مردم شریف و غیرتمند انقلاب اسلامی که از انقلاب و رهبر شریف خود دفاع کردند و پر شور تر از هر سال در روز 22 بهمن حضور یافتند ، اما متاسفانه اتفاق بدی که در قم رخ داد ، نشان از بداخلاقی بود که مقام معظم رهبری نیز آن را نفی کرده بودند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سر دادن شعارها و ایجاد اغتشاش در قم و بحث های مطرح شده در تهران همه نشان از بد اخلاقی بود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: دیگر دوره شعبان بی مخ بازی ها تمام شده است و دوره کنونی ، دوره بصیرت و منطق است.

حقیقت پور گفت: زمان شعبان بی مخ ها گذشته است ؛ مردم اینگونه عملکردها را قبول ندارند و با اینکه رهبری تاکید موکد داشتند به پرهیز از تنش ، اما می ببینیم که برخی جریانات این توصیه را در نظر نگرفته ، بی خردی کرده و بد اخلاقی می کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: اخباری از عاملین اصلی و پشت پرده پرده حوادث قم به گوش رسیده که تاسف برانگیز است ؛ اگر حتی رد یک عنصر دولتی در این قضایا باشد و یک عنصر حکومتی و دولتی در این قضایا و ساماندهی بد اخلاقی ها باشد ، حق مجلس است که این داستان را پی گیری کند و ما از این قضیه نخواهیم گذشت و این قضیه را به جد پیگیری خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...