نسخه چاپی

تلفات سنگین تروریستها در عملیات ارتش

ادامه عملیات گسترده ارتش علیه گروههای تروریستی در برخی مناطق از جمله حلب، حمص و دیرالزور، كشف چند تونل مورد استفاده تروریستها و هلاكت چندین تروریست غیر سوری از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.


به گزارش نما، مهر به نقل از شبکه الاخباریه نوشت: واحدهایی از ارتش سوریه، خسارتها و تلفات سنگینی به گروههای تروریستی مسلح در عملیاتهای ویژه علیه مراکز تجمع آنها در عربین، زملکا، دوما، حرستا و عدراالبلد وارد و سلاحها و مهمات آنها را هم مصادره کردند.


چندین دستگاه خودرو که تروریستها در جابجایی های خود و انتقال سلاح و مهمات استفاده می کردند، در عملیاتهای ارتش سوریه منهدم شد.

کشف چندین تونل و انهدام کارگاه ساخت بمب دست ساز در داریا

واحدهایی از نیروهای مسلح سوریه، در عملیات پیگرد بازماندگان گروههای تروریستی مسلح در شهر داریا، علاوه بر کشتن بسیاری از آنها، چند تونل را که تروریستها برای تردد و ذخیره سازی سلاحها و مهمات خود استفاده می کردند، کشف کردند.

انفجار بمب در دمشق

تلویزیون سوریه گزارش داد تروریستها بمبی را در میدان عرنوس دمشق منفجر کردند که براثر آن دو شهروند سوری زخمی شدند.

حمله به مراکز تجمع تروریستها در حومه ادلب


منابع سوری از عملیات ویژه ارتش سوریه در برخی مناطق حومه ادلب و تلفات سنگین تروریستها خبر دادند.


گروههای تروریستی روز گذشته برای حمله به اردوگاه الشبیه در منطقه النیرب در حومه ادلب تلاش می کردند که نیروهای ارتش به مقابله با آنها پرداختند و طی آن، تلفات سنگینی به تروریستها وارد شد.


کشف مهمات در باغات مشرف به خیابان نزار قبانی حمص

منابع سوری از کشف مقادیری مهمات در باغهای مشرف به خیابان نزار قبانی حمص خبر دادند که تروریستها برای قاچاق آن به داخل شهر از طریق لوله های فاضلاب تلاش می کردند، نیروهای ارتش سوریه دو نفر از تروریستها را به هلاکت رساندند.


ادامه عملیات ارتش سوریه در دیرالزور

واحدهایی از ارتش سوریه توانستند شماری از تروریستها را در عملیاتهای ویژه در برخی مناطق دیرالزور به هلاکت برسانند.


هلاکت شماری از تروریستهای جبهه النصره در حومه حماه


منابع سوری از عملیات گسترده ارتش در منطقه الحمامیات در حومه حماه علیه مراکز تجمع گروههای تروریستی و هلاکت شماری از اعضای گروه تروریستی جبهه النصره خبر دادند که در میان آنها تروریستهای غیر سوری هم به چشم می خورند.


ادامه عملیات نیروهای ارتش در حلب و حومه آن و دستگیری شماری از تروریستها و کشف مقادیری سلاح و تکذیب ادعای تروریستها مبنی بر سیطره بر دو نقطه نظامی در حومه حلب از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...