نسخه چاپی

اسامی 7 كاندیدای احتمالی جبهه پیروان

رئیس ستاد انتخابات جامعه مهندسین از قالیباف، حدادعادل، ولایتی، آل‌اسحاق، متكی، باهنر‌و پورمحمدی به عنوان كاندیداهای احتمالی این جبهه نام برد و گفت:گزینه نهایی از میان این افراد انتخاب می‌شود.


به گزارش نما، احمد نیک‌فر رئیس ستاد انتخابات جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مطرح شدن نامزدی محمدرضا باهنر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اغلب دفاتر استان‌های جامعه اسلامی مهندسین و اعضای شورای مرکزی معتقدند که محمدرضا باهنر باید داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود.

وی افزود: حتی عده زیادی در خارج از جامعه اسلامی مهندسین نیز معتقدند که باهنر واجد شرایط ریاست جمهوری است.

رئیس ستاد انتخابات جامعه اسلامی مهندسین همچنین به تشکیل ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان اشاره کرد و گفت: معتقدم مکانیزمی که توسط آقایان حداد عادل، قالیباف و ولایتی تشکیل شد، مکانیزم خوبی است و باید بقیه نامزدهای اصولگرا و یا باهنر در صورت کاندیداتوری به این مکانیزم بپیوندد تا بعد از انتخاب نفر نهایی، بقیه افراد در تیم آن کاندیدا حضور داشته باشند.

نیک‌فر درباره معرفی کاندیداهای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: محمدباقر قالیباف، غلامعلی حداد عادل، علی‌اکبر ولایتی، یحیی آل‌اسحاق، منوچهر متکی، محمدرضا باهنر و مصطفی پورمحمدی از افرادی هستند که اسم‌شان در مظان کاندیدا شدن است و اگر کاندیدا شوند از میان آنها یک نفر به عنوان کاندیدای نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی می‌شوند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...