نسخه چاپی

اما و اگرهای كارگزاران برای كاندیداتوری هاشمی

نبود اتفاق نظر اعضای كارگزاران سازندگی درخصوص كاندیدای احتمالی این حزب موجب ضد و نقیض گویی این اشخاص در خصوص كاندیداتوری هاشمی شده است.


به گزارش نما به نقل از مشرق، اخبار و تحلیل های ضد و نقیض در خصوص حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 همچنان ادامه دارد. محمد هاشمی برادر اکبر هاشمی رفسنجانی و عضو حزب کارگزاران سازندگی در آخرین اظهار نظر خود در گفتگو با باشگاه خبرنگران کاندیداتوری هاشمی را منتفی ندانست و از اقبال عمومی برای حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات خبر داد.

این در حالی است که دبیر کل کارگزاران سازندگی امروز در گفتگو با آریا اعلام کرد: آقاي هاشمي خودشان اعلام کرده اند در انتخابات کانديدا نمي شوند.

در همین راستا اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در گفتگویی با خبر آنلاین از عدم کاندیداتوری خود در انتخابات 92 خبر داد و اعلام کرد: قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارم. اگر کسی را بپسندم،از او حمایت می‌کنم.

با این حال محمد هاشمی با اظهار بي‌اطلاعي از حضورآيت‌الله هاشمي در انتخابات آينده افزود: تنها اين را مي‌دانم که بسياري از مردم و جريانات سياسي در حال حاضر آيت‌الله هاشمي را راه نجات ملت مي‌دانند.

رسول منتجب نيا عضو سابق مجمع روحانيون مبارز هم در مصاحبه با روزنامه زنجيره اي بهار، با بيان اينكه «هاشمي اگر نامزد انتخابات شود ايثار كرده» مي گويد: من اين پيشنهاد را به دوستان اصلاح طلب مي دهم كه بياييم دست به دست هم دهيم و متحد و منسجم پشت سر آقاي هاشمي براي انتخابات سال 92 قرار بگيريم. بنده خودم حاضرم پادويي كنم.

حامیان دولت نیز از کاندیداتوری هاشمی حمایت کرده و معتقدند در یک فضای دو قطبی شانس پیروزی آنها بیشتر می شود.

ایت الله هاشمی رفسنجانی در سال 83 بارها اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری حضورنخواهد داشت ولی به نظر می رسد با توجه به بالارفتن مطالبات مردمی! از وی تصمیم به شرکت در انتخابات و اعلام کاندیداتوری در آخرین مهلت ثبت نام نمود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...